Sabah Gazetesi'nin Müthiş Haberciliği!



Bugünkü Sabah gazetesinin haberinde Korcan Çelikay’la menajeri arasındaki “şok” konuşma şöyle:

KORCAN ÇELİKAY: Abi kimseyle görüşmene gerek yok ki niye görüşeceksin yani... Dönüşte görüşürüz abi.
YUSUF TURANLI: Çünkü hediye pazar öğlene alacağım ben yani tamam.
KORCAN ÇELİKAY: Fark etmez abi. Sende ya da bende durması önemli değil yani.
5.20

"BMW DE GÜZEL OLUR AMA!

20.05.2011 günü saat 14.30'da Korcan Çelikay (530xxx33xx), Yusuf Turanlı'yı (533xxx09xx) arıyor.

KORCAN ÇELİKAY: Ya bana hemen arabayı sattırdın heee...
YUSUF TURANLI: Geldim ben İlhan gelecek diye sorayım dedim araba gitmiş 1 gün önce valla satılmış. 5-20 bakarız.
KORCAN ÇELİKAY: Gelecekmiş abi evet.
YUSUF TURANLI: Başka bir şey buluruz yani... Audi de güzel 5-20 de güzel de yani

A5 ALACAKTIM AĞIRLIĞIM YOK!

KORCAN ÇELİKAY: Exculisev var ya galeri.. A5 vardı orada da... 59 bin Euro demiş...
İşte birine karar verdik alacaktık şey yok ağırlığımız olmadığı için.
YUSUF TURANLI: Ama ne kadar bekledik da baksana yani söyledik de.
KORCAN ÇELİKAY: Bırak... Bırak diyorum abi ya (Gülüyor).
YUSUF TURANLI: Anca o kadar oldu (Gülüyor) olmadı gider o... Şeye bakarız o senin söylediğin arabaya bakarız... (İlhan Çelikay'ı kastederek) İlhan da gelsin."
Konuşmada şoke olmamızı gerektiren ne var onu pek anlayamıyoruz ama Türk basınının yüz akı editoryal bağımsızlık konusunda BBC’nin bile örnek aldığı yüce Sabah gazetesi böyle buyurduğuna göre el mecbur şoke olacağız.

Valla konuşma kaydını okuyunca aklıma geldi, daha geçen ay ben de arkadaşımla böyle bir araba muhabbeti yapmıştım. Bizim dairede çalışan abinin araba almak istemesi nedeniyle arabasını satmak isteyen arkadaşımı aramıştım ve aşağı yukarı şöyle bir konuşma geçmişti aramızda:

F.D 0505XXX24XX Abi valla bizim Turan abi Pazar günü bakalım diyor olursa 20.000 hemen o gün verebilirmiş
M.P ( 0536XXX 06XX) Ya bizim hanıma söylemedim henüz satma fikrini ben bir konuşayım da bu Pazar olmasın
F.D 20.000 iyi mi biraz daha fazla verebilecek durumda mı diye bir ağzını arayayım mı.
MP 22.000 de bakalım ne diyecek.
F.D Tamam söylerim olmadı gider diğer arabaya bakarlar artık (Gülüyor)
Şimdi bizim arkadaşla yaptığımız konuşma da şike belgesi diye sızdırılabilir, şok belge, olay yaratacak diyalog, acayip güçlü kanıt, sanat eseri operasyonun ustalık eseri diye taltif edilebilir Sabah gazetesince. Bu konuşmadan iki gün sonra halı sahada hatalı bir gol yese demek ki bizim arkadaş da bu sanat eseri operasyonun mağdurlarından biri olabilirmiş. Siz Türkler nasıl diyor "Güveniyor Türk Adaleti ben."


3 comments:

  1. scarmiglione dedi ki...

    İlk gunden beri şok oluyoruz şok şike fotoları şok konusmalar ,amuda kalkıp okuyorum bakıyorum yok olmuyor şok olamıyorum acaba 200 miligram prozaclamı okusak

  2. birsela dedi ki...

    Gencligime dondum 3 Temmuz'dan bu yana. Inanilmaz bir enerji yuklendim; yari ofke, yari heyecan.

    Eskiden sevdigimiz yazarlarin makalelerini beklerdik her olaganustu gunde ''Ne demis, ne dusunmus?'' diye. Bugunse ''Papazin Cayiri, Tirajik ve diger bloglar ne demis?, Ne dusunmus'' diye bekliyoruz. Tek fark o zamanlar kavusma gunluk olurdu, simdiyse sizlerin sayesinde anlik.

    Refleksiniz dahi bizimle es hizda. Bu muhtesem bir uyum. Bunun icin tesekkur yetmiyor. Sevincimiz, heyecanimiz bundan...

    Bu yazilar, bu analizler, bu cozumlemeler medyada da yapilabilmeliydi. Sisik egolarinin pesine takildigimiz yazarlar, yorumcular ''sike davasi'' olarak dayatilan bu garabeti gormeliydi. Olmadi, olamadi. En akli basinda sandiklarimiz bile tribune cikmayi yegledi, biz sahadayken. Ofkemiz, acimiz da bundan...

  3. MustafaS dedi ki...

    @birsela ya katılıyorum. 3 Temmuzdan sonra statda küfüre karşı olan, İngiltere tarzı bir tribün kültürüne özenen ben bile stada gidip avazım çıktığı kadar "O.Ç - Orman Çocukları" diye bağırmak istiyorum!

Yorum Gönder