Biz hala tribündeyiz



Evren Topaloğlu, #onceyaylayasonracaddeye

Bir büyük rakıyı bitirmişim, yüzüne bakıyorum, hala Fenerbahçe anlatıyor. Saat sabahın dördü, şimdi diyor, Çubukluyu giyerim. Metin büyük futbolcuydu, Karıncaezmez Şevki -Galatasaraylı- müthiş amigo, Ziraat Bankasının filmlerinden izleriz. Bütün abilerim Beşiktaşlı. Ama çubuklu? Eskiden Didi'yi omzuna alırdı Galatasaraylılar, beraber izlerdik maçı. Bir şehirden diğerine gitsen, Fenerbahçeliyim desen, yolun açılırdı. Öyle severdik. Radyodan dinlerdik Can'ı. Fenerbahçe başka, başka. Sarı Lacivert bayrak görsem hala dönerim. Küçük Şeytanlar. Bak ne diyorum, Fenerbahçe hepimize yapabiliriz umudu verdi. Biz. Uzakta olanlar. Yapabiliriz.


3 comments:

  1. Adsız dedi ki...

    Ağladım.

  2. Kaan T. dedi ki...

    tüylerim diken diken oldu yeminlen

  3. emre dedi ki...

    Bugunlerde icim her sikildiginda acip bunu izliyorum, beynine saglik. Ve her izledigimde Turkiye'de olmamanin butun bu tepkilere katilamamanin uzuntusunu yasiyorum. Beni inandiramayacaksiniz asla yalan sike iddialariniza ve Fenerbahce'nin bu yil mac baglayarak sampiyon olduguna. Ben gordugume yasadigima inanirim. Gozlerimle gordum tum bir ikinci yari boyunca nasil bir tarafimizdan kan gelerek maclari aldigimizi. Besiktas macinda oglum Kerim kucagima atladiginda attik 2. Golumuzu ve o gunden sonra her hafta sonu Galatasaray'li esimi atlatip Kerim'i hic bir macta kucagimdan indirmedim ben. Bu da mi sikeyle oldu. Belki komik bir totem ama oldu iste. Tum sene boyunca sadece Gaziantep macinda gelebildim Turkiye'ye ve macin son saniyesine kadar bildigim butun ugurlari denedim ve tuttu iste. Kendime mi inanayim sizin yalanlariniza mi? Sarkinin orijinalinde soyledigi gibi tum Fenerbahce taraftari, totemiyle, uguruyla, duasiyla, tribunde destegiyle herkes kendi bildigince yapti birseyler ve sonunda sampiyon olduk, simdi sizin kuru iftiralariniza nasil inanalim. Tek korkum Fenerbahce taraftarinin bu video da gosterdigi inanci zamanla yitirmesi ve bu tepkilerini azaltmasi ki bu benim icin en buyuk hayal kirikligi olur. Biz sampiyon olduk ve bunu da nasil mi basardik?" I did it my way! Gerisi bos laf

Yorum Gönder