Avukatlar Açıklıyor: Savcının nasıl bir iddianame hazırlayacağını merak ediyorum



Burada izah etmeye çalıştıklarımızı tabi o anın içerisinde yaşayan Avukatlar da ifade etmiş.
Korcan'ın avukatı Rahmi Ofluoğlu "Ben hem emniyet sorgusuna katıldım, hem savcı sorgusuna katıldım hem de bugünkü savunmasını yaptım. Benim müvekkilim Korcan Çelikay ile ilgili hiçbir somut delil yoktu. Korcan'la menejeri arasında geçen telefon görüşmeleri var. Bu görüşmelerde şikeyle ilgili tek bir sözcük yok. Geçen sözcükler Korcan'ın kendisi ile ilgili sorular. "Zam ne zaman yapılacak" filan gibi. Korcan'ın dışında yapılan görüşmeler var. Ben savunmada da söyledim, ceza hukukunda varsayımlarla, çıkarımlarla hüküm oluşturulmaz. Burada varsayım, yorum, çıkarsama bile yok. Yakıştırma var."



3 comments:

  1. Mattt dedi ki...

    Papazincaayiriii, adamlarin ellerinde sikenin fotograflari bilem var hocam sen ne diyosun yaa, Ve adamlar burasi muz cumhuriyeti'mi diye de afili-afili caka satiyorlar…

    Muz cumhuriyeti haa!!! Heyytt beee… laflara bakk, laflaraa…
    c.tanman; “ortada delil ve bulgular var” gibi cok kesin ve net bir ifade. Sanki mahkeme olmus-bitmis ve kararda eline ulasmis gibi
    “ortadaki delil ve bulgular var”
    diyor ve yetinmiyor
    “biz muz cumhuriyeti degiliz” diye de ferman salliyor efendi.

    Bana sunu soyleyebiliyormusun?!
    FENERBAHCE 17 macta 16sini yada 3-5 macini sike ile kazanmistir ve iste bu “delil ve bulgulardir”
    diyebiliyormusun ?!
    Peki alex’in 28 golunu nerene sigdiracaksin?
    Yani, FENERBAHCE takimi maclari sahada degilde telefon kablolarinda mi oynadi??

    Be adam sen ne diyosun c. tanman?!?
    Nasil bu kadar on yargili bir sekilde “ortada delil ve bulgular var” diyebiliyorsun??
    Hangi Turk mahkemesi ve hangi yargic, bu “ortada delil ve bulgulari” sike kaniti olarak beyan etmektedir??
    Bu lafe demek “ortada delil ve bulgulari” koskocaman camiayi tohmet altinda birakmak senin gibi cakma bir yoneticiyemi kaldi?!?
    Bize AYAK CEKME ulaann…

    Bu demecin, senin feylini acikca gostermektedir… Insanlari bu kadar germe hakkiniz yokk!!

    Ve bu demec, objektif olarak ele alindiginda, sadece karsi tarafi tohmet altinda birakmak ve muz cumhuriyeti lafiylada o camiaya aba altindan sopa gostererek tehdit etmektir… HADDINI BIL ULAANN

    Yatacak bir karis yeriniz yokk …

  2. AKIN KAZAKCI dedi ki...

    Artik gerilmekten gerildim...

    Daha dun Emenkienin para sayarken filmi var diye "delil"den bahsediyolardi, bugun Emenike serbest!

    Delil var mi yok mu kardesim?

    Dahasi, delil yoksa ve biz yine de ceza alirsak, delil sandiklarini istedikleri gibi yorumlarlarsa, bu dupeduz fasist, polis devleti izlenimi veren yapi icerisinde bunun hakkini sorma sansimiz olur mu?

    Asil dikkat edilmesi gereken bu degil mi? Yani Fenerbahcenin yargiyi nasil takip edecegi? Fenerbahcenin avukatlari nerede acaba? Neden konusmuyolar?

    Yoksa basindaki sacmaliklara ragmen gercek deliller hakkatten var da, soyleyecek biseyleri mi yok?

  3. kurtulus dedi ki...

    http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=25208 avukatlar ilgili mercilere başvurmuşlar gerekli itirazlar da yapılmış

Yorum Gönder