Geç Bile Kaldın


roberto carlos

NTVSPOR'a göre Roberto Carlos gidiyormuş. Prestij, tecrübe gibi hiç pratik faydasını görmediğimiz sebeplerle transfer edildi deniyordu. İlk senesinin sonunda neden gönderilip sol kanadı 3-4 sene götürecek bir adam alınmadı anlamadım. Geçen sezon sonunda sözleşmesinin uzatılması zaten yönetim skandalı. Daum'un takıma hiçbir faydası olmadığını düşünen varsa Roberto Carlos'un takımdan kesilmesini örnek veririm. Bu takım için daha faydalı bir gelişme olamazdı. Başka bir oyuncu Carlos'un Bursaspor maçındaki oyununu oynasa tesis çıkışında "are you player" çekilirdi.



7 comments:

  1. mrcool dedi ki...

    gitmeli.. hatta tek gitmemeli..

  2. tosun dedi ki...

    oyle deme, carlos'un getirilmesi bir yonetim dehasidir. strateji, onun ismi sayesinde baska buyuk isimler getirmekti. basarili da olundu, misal josico gibi bir buyuk star daha geldi ayni ligden, rc'nin de bizde oynadigini duyunca.

    - carlos, abi senin takim beni de istiyor, geleyim mi? nasil bir lig orasi?
    - babus kop gel, ortam sahane, oynamasan da parayi tikir tikir sayiyorlar josicom...

  3. Bolat dedi ki...

    Söylediklerinize bastan sona katiliyorum hocam. Hatta sene basinda cogu Fenerli savunmanin göbegini isaret ederken takimin zayif halkasi olarak; Önder ile Bilica'yi rahat birakin, esas dert Carlos demekten cenem yorulmustu... Carlos'un üzerinin cizilmesinden ben de büyük mutluluk duydum.

  4. Adsız dedi ki...

    Takımında 11 oynamak isteyip kadroya giremeyen isimler,
    Babel-Quaresma-Giovani dos Santos-Ben Arfa

    Alınması zor isimler
    Guardado-Cristian Rodríguez-Di Maria-Capel-Dátolo-Stoch-Roy Beerens

    Yerine bu isimlerden birini alırsak fena olmaz. Santos avrupa futbolunun istediği devamlılığı sağlayamıyor malesef, solbek daha uygun bence.

  5. Sekhranikos dedi ki...

    Bu tip isimli adamların gönderilmesi pek doğru gelmiyor. Takımda tutulur, oturulur adam gibi konuşulur, sahaya çıkarılmaz bir nevi yardımcı olarak taımda ismi ilede dünyada kullanılır.

    Ama diğer yandan bu brezilyalılara odunla girişmek lazım. Yahu gittiğiniz bir takımda da edebinizle kontrat tamamlayın.

  6. Adsız dedi ki...

    Haksizlik ediyorsunuz. Tamam Carlos bu sene futbol falan oynamadi. Ama gectigimiz sezonlarda bize sahada da faydali olduguna inaniyorum. Benim inancim Carlos'un sene basinda gitmek istedigi yonunde. Bence yonetim kabul etmedi gitmesini, taraftar tepkisinden cekindiler herhalde. Isi tadinda birakip sezon basinda yollayacaktik.

  7. oralardaniyivurur dedi ki...

    ne zaman anliyacağız gitmek isteyeni tutmamamız gerektiğini..
    bknz: Appiah..

Yorum Gönder