Teneffüste Müdürün Odasına


deivid

Fanatik'in Deivid haberi

Özellikle Alex’in yokluğunda kendisine büyük umut bağlanan Sambacı’nın, adeta sahada gezinmesi, 2-3 metre yanındaki arkadaşı yerine topu rakiplere atmasının şaşkınlığını yaşayan yöneticiler, sorunu çözmek ilk adımı attı. Deivid’le bir görüşme yapacak olan Sarı-Lacivertli idareciler, bir sorunu olup olmadığını soracak, düşüşün nedenlerini onun ağzından öğrenmeye çalışacak. Bununla da yetinmeyecek olan yöneticiler, sağlık heyetinden de yıldız oyuncunun durumu hakkında geniş çaplı bir rapor alacak.
Haberin uydurma olduğu belli de nasıl bir görüşme oluyor bu onu da tam anlamadım. Futbolcuya sorunu olup olmadığını nasıl soruyorlar ki? Onun cevabı ne oluyor sonra? Bir de "doktor bey bizim çocuk hep 5 alırdı, üç sınavdır sıvıyor bildiğiniz yahu" diyerek alıp doktora göstereceklermiş. Allah Allah.

* Y: Yönetim
* D: Deivid
* P: Doktor (P.A.)


- Y: Deivid n'oluyor evladım, nedir bu hâl?
- D: Başkanım aslında ben iyiyim de çevrem kötü.
- Y: Ne demek o?
- D: Hep o Uğur yüzünden başkanım, aramızda kalsın ama topçu değil.
- Y: Evladım iyi de o yokken de kötü oynuyorsun.
- D: Başkanım ailevi sorunlarım var, çok moralim bozuk.
- Y: Neden anlatmadın o zaman evladım, kaç ay oldu?
- D: Hocam küçük kardeşim var o yırtıp sobaya atmış?
- Y: Ne?
- D: Ha?
- Y: (Doktora döner) Doktor bey ne olmuş bu çocuğa?
- P: Bakalım hemen. Dizini bir getir bakalım evladım. Hmmm evet bir şey yok, bir de elimizle kontrol edelim... Hmmm bence 8 ay sahalardan uzak kalabilir de, tam belli olmaz Allah'ın işine. Sanki zatürre de var gibi dizden anladığım kadarıyla. Grip aşısı yaparsak oynar ama forvet değil sağ açık oynasın.
- Y: Ne yapalım şimdi?
- D: Bence ben oynayım yine, bir de sol bek deneyelim, ben zaten mahallede de sol bek oynardım benim asıl yerim orası yani.
- P: Ben doktorum gerçi pek anlamam ama sanki ona hocan karar vermez mi Deividcim.
- Y: (Ayağa kalkar ve yüksek sesli kahkaha atar) Hahahaha hoca diyor lan.


3 comments:

  1. onurpasa dedi ki...

    David'i tanirim, iyi cocuktur, ama topa duskun biraz..

  2. LeFoot dedi ki...

    Fenerbahçe'nin trajikomik hikayesi...
    Deivid'in geçen yılki ŞL performansı ve unutulan gerçekler. O bu kulübe golcü olarak alınmıştı. Golcü olarak oynayamayınca sağ kanada monte edildi, ama asla hiçbir zaman bir sağ açık oyuncusu olmadı, olamadı, olamayacak...
    Yönetim ise, şuursuzca Deivid'i 3 yıl daha taraftara monte(!!!) etti...

  3. Bolat dedi ki...

    Deivid ne kadar kaliteli bir futbolcu oldugunu gecen sezonki performansiyla birlikte göstermistir... Bu sezon bence de cok kötü ama, bundan takimin genel performansinin düsüklügünün de etkisi var kanimca... Böyle bir kumas elinizde varken uzatmis olmaniz anlasilir, ben de hic memnun degilim Deivid'den fakat yönetimi de anlayabiliyorum bu kontrat uzatmadan dolayi...

Yorum Gönder