Yazılmamış bir Yazı


onur

Papazınçayırı açılalı bir sene oldu. Bu zaman zarfında tek bir yazı yazmayan bir tane yazarımız var: Onur.

Kendisi burada da yazılarını okuduğunuz Olgu ile hemen hemen aynı şartlara sahip olmasına rağmen gerek üstüne gelen baskıyı defetme kabiliyeti, gerek sınırsız sonsuz bahane ürebilme becerileri, gerekse gerçekten içinde bulunduğu şartların zorluğu ve diğer sebeplerle bütün bir sene boyunca tek bir yazı yazmayan Onur’un bu başarıyı elde etmesini sağlayan ve gelecek sene de bunu devam ettirmesine imkan verecek bütün bahaneleri topladık.

1- Dersim var.
2- Makale yazıyorum
3- Az rakı içtim ilham gelmiyor
4- Abi gerçekten yarısını yazdım
5- Gündem değişti
6- Bu haftasonu şehir dışındayım
7- Çok yoruldum
8- Hastayım
9- Abi yazdım göndericem
10- Juventus – Genoa maçında kendimden geçtim adeta.
11- Havalar inanılmaz sıcak burada
12- Okuyorum, yazıcam
13- Tarih ne?
14- Robbie Williams’ı dinledin mi?
15- Dur ben sana şeyin yazısını okudun mu onu bir göndereyim, Radikal 2’deydi.
16- Münazarada ….
17- Çok içtim yahu.
18- Ben yazıcı değil okuyucuyum
19- Çamaşır birikti
20- Rakım bitti.
21- Başka biri var
22- Sorun sende değil bende
23- Biraz kendime zaman ayırmam gerekiyor
24- Bağlanmaktan korkuyorum
25- Yolda kaza vardı
26- Şimdi yatayım yarın erken uyanıp yazarım
27- Finalde veririm
28- Konu neydi?
29- Bulgaristan Türk soydaşlarımızın haklarını tanımadan bunu yapamam / Koalisyon ortağı lan adamlar? / Başbakan olsunlar!
30- Amerika bor madenlerinin yakıt olarak kullanılmasını sabote etmesin
31- Büyük ortadoğu projesi kaldırılsın
32- Nato lağvedilsin
33- Bilim adamları her buluşta şaşkına düşmesin, biraz soğukkanlı olsunlar.
34- Nerede böyle bir demokrasi var sorusunun cevabı bulunsun.
35- Bu işler böyle olmasın
36- İlluminati açığa çıksın
37- Kriz teğet geçsin, hipotenüsünü alalım.
38- Japonya'da Barış Manço anıtı dikilsin.
39- Her devlete bir derin devlet lazım olmasın
40- Neil Armstrong namazlarını Sultanahmet Camii’nde kılsın.
41- Oktay ufkumuzu genişleten bir yorum yapsın.
42- Rıdvan gol olur dedikten sonra gol olmasın
43- Adnan Aybaba Beşiktaş’a başkan olsun.
44- Bilim ve Teknik’in Darwin’li sayısı sansüre uğramasın.
45- Kızılkayalarda hamburger yiyelim. Bambi büfeye gidelim.
46- Sylvie Van Der Vaartlanayım.

Yeni sezonda kendisinden daha etkili, daha güçlü ve hareketli bahanelerle yazıları şenlendirmesini istiyoruz.


3 comments:

  1. PVH dedi ki...

    47. Maldonado uc kisinin arasindan siyrilsin ve kalecinin ustunden asirdigi top gol olsun.

  2. Sekhranikos dedi ki...

    48. Guiza gol atsın.

    canlar bir guiza yazısını hala beklemekteyimdir:) üşenmeyin bir el atın. bilgilendirin bu garibi.

  3. aethewulf dedi ki...

    onurum yazsana bir guiza yazısı.

Yorum Gönder