Jerry Seinfeld Guiza'nın Düşük Performansını Açıklıyor


guiza nuria

Blogun en iyi yorumcusu ödülünü verdiğim Sekhranikos ne zamandır bir Guiza yazısı istiyordu. Bir süre düşündüm, sezon başında "Guiza aslında iyi oyuncu, çok faydalı olabilir" teması içeren yazılarım da vardı. Gelinen noktada Guiza'nın başarılı olduğunu iddia edebilecek bir kişi bile yok. Teknik, taktik yorum yapmaya çalıştım o da çok verimli olmadı, herkesin bildiği şeyleri yazdım... Ben de samimi olarak ne düşündüğümü yazmaya karar verdim. Sonra aklıma Seinfeld'den bir sahne geldi, benden daha iyi açıklıyor Jerry olayı. Halka hizmet prensibiyle Türkçe altyazısını da divxplanet'ten bulup ekledim, işte Guiza'nın sorunu şudur



Daha iki hafta önce İtalya Şampiyonunun ilk 11 oyuncusu futbolu bıraktı. Neden? Sevgilisinden ayrılıp bunalıma girmiş. Koca Adriano'yu yıkan mankenler, yüzünden duygusallığı okunan Guiza'yı nasıl yıkmasın? Manken milletini futbolculardan uzak tutmazsak daha çok futbolcunun performansını Seinfeld referansıyla açıklarız. Devletin buna bir şey yapması lazım!



5 comments:

  1. memduh95 dedi ki...

    nuria'dan ayrılınca performansta peak bekler insan kadının tipi gereği ama sansasyonelliğine falan mı vuruldu nedir. gönül işte.

  2. LeFoot dedi ki...

    yönetim guiza'nın performansını artırmak için, birde beynin diğer kısmına mı yönelse acaba :)

    nuria bermudez'in benzerini ispanya'nın çingen mahallelerinden bulup, guiza'nın oda arkadaşı yapsınlar.Belki kurtarırız 14 milyon euro'yu...

  3. PVH dedi ki...

    "İspanya Ligi gol kralı unvanıyla ve büyük bir şaşaa ile transfer edilen, ancak adı ‘suskun golcüye’ çıkan Daniel Güiza’da son dönemde olumlu yönde gözlenen kıpırdanmanın nedeni anlaşıldı. Aşk hayatında fırtınalar kopan, gece eğlencelerinde sınır tanımayan tecrübeli oyuncuya, Sarı-Lacivertli yönetim tarafından bugüne kadar toplam 150 bin Euro para cezası verildiği ortaya çıktı.

    Gol atması için transfer edilen, ancak bir savunma oyuncusu olan Lugano kadar bile rakip fileleri havalandıramadığı için yerden yere vurulan Güiza’nın, bugüne kadar pek çok kez uyarıldığı, ancak düzensiz yaşamından vazgeçmediği belirtildi. Bu nedenle verilen para cezalarının katlanarak 150 bin Euro’ya ulaştığı vurgulandı."

    Boyleymis valla durum, fanatik yazmis.

  4. Adsız dedi ki...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  5. anti dedi ki...

    içmese çok iyi adam da diyebiliriz belki haha

Yorum Gönder