Finalde Mesut Şov, 4-0




Bizim başkan ne olduğu belli adamlara ulu orta teklifler yaparak kendini aşağılayadursun, İsveç'teki Avrupa U-21 şampiyonası sona erdi, Almanya İngiltere'yi dağıttı. Mesut yukarıda da görüldüğü üzere 2 asist 1 golle şov yaptı, ilk golün pasını veren de oydu. Finaldeki İngiltere ve Almanya'nın çoğu oyuncusu zaten liglerindeki büyük takımlarda oynuyor. Yarı finaldeki takımlardan İtalya için de aynı durum geçerli. Diğer yarı finalist İsveç'in oyuncularının çok taliplisi olur bu transfer sezonunda. Marcus Berg zaten birkaç senedir ismi duyulan bir oyuncuydu, 4 maçta 7 gol attı, fiyatı 10 milyon euro'yu geçmiştir. İsveç'ten diğer gözdesi transfer Ola Toivonen olur, gerçi zaten PSV'de ama büyük liglerin dikkatini mutlaka çekmiştir. Bir de Rasmus Elm var İsveç'ten turnuvada dikkat çeken, orta saha bulmak zor bu devirde. Mesut Özil de final maçında teknik direktörü tarafından 88. dakikada oyundan alınarak alkışlatıldı. Maç öncesi kol sokup kameraları görünce sevgi kelebeği olan şişme balonları şişirmeyi bırakın. Uluslararası bir Türk yıldız var hâlihazırda, izleyip keyif alın.




3 comments:

  1. Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

    Kol sokup kameraların önünde sevgi kelebeği olanlar seviliyo, ilgi görüyo bu ülkede.Cesurca ben Almanya'da büyüdüm orada oynamak istiyorum diyenlere vatan haini muamelesi yapılıyor.

  2. Donnie Brasco dedi ki...

    Mesut'un favori takımı Fenerbahçe'dir. Geçmiş yıllarda da Fenerbahçe'de oynamayı ne kadar çok istediğine dair açıklamaları vardı. Mesut'un bonservisi 10 milyon civarıdır. Yaşını da göz önünde bulundurursak bu para hiç de fazla değildir. (Topuz'a inat için 9 verenler için hiç hiç fazla değil hem de) Kol sokan sevgi kelebeği balonlardan kat be kat oyuncudur. Werder bu yaz Marko Marin'i transfer etti. Biraz zorlasak alabiliriz.

    Öte yandan o sevgi kelebeği ahlaksız balonlara ben isterim abi gelsin diyen Fenerliler var ya en çok o üzüyor beni. Fenerli taraftar çubuklu formasını bir ahlaksıza nasıl giydirmek ister aklım ermiyor. Emre Topuz vs. istemiyordum alınmasını ama taraftarımız gelsin abi diyordu. Ben çok eski kafalıyım anlaşılan

  3. Adsız dedi ki...

    < This video has been removed due to terms of use violation >

    Mesut ve almanlar ingilizleri fena benzetmiş anlaşılan . Youtube'un yüreği elvermemiş bu görüntülere .
    Mesut Özil Fenerbahçe'ye gelse keşke . Alemin kralı esut olsa ne güzel olurdu değil mi ?
    Ayrıca dopingli balona transfer teklifinin başka sebepleri olduğunu düşünüyorum ben .
    Bu teklif karşısında ilgili camianın tepkilerine bakarsanız ne demek istediğimi anlayabilirsiniz ;)

Yorum Gönder