Havada Durdum, Şahitlerim Var v.II


Havada Durdum

Haber aşağıda. "O konuşmaları nasıl yaptım ben de bilmiyorum. Bana bir şey oldu herhalde." ne demek yahu? Esra Ceyhan şefkatiyle, "Ayhan bey ne yapıyorsunuz?" diye sormak istedim.

F.Bahçe ve başkanı Aziz Yıldırım için "Yıldırım MHK'yı babasının çiftliği sanıyor. Fener'i yakarım" diyen A.Gücü Asbaşkanı Ayhan Atalay özür diledi. Bir TV programında "Tüm F.Bahçe camiasından, yöneticilerinden, başkanından, futbolcu ve taraftarlarından özür dilerim" diyen Atalay, "O konuşmaları nasıl yaptım ben de bilmiyorum. Bana bir şey oldu herhalde. Haddimi aştığımın farkındayım. Benim F.Bahçe hakkında kötü şeyler söylemem yakışık almadı" ifadesini kullandı. Atalay, futbol yorumcularından etkilendiğini de dile getirdi.


3 comments:

  1. fenerlihüseyin dedi ki...

    " Kardeş klübümüz Bursa için oynayacağız ve Fener'i lime lime edeceğiz " lafını kimden etkilenip söylemiş peki ?
    Sarhoştum aydım kanun karşısında bir mazeret midir ? Vatandaş ayhan efendi olarak değil A.Gücü klübü asbaşkanı olarak çıkıp bu lafları eden bir adamın ve klübünün alması gereken ceza nedir ?
    Şike'nin tarifi nedir ?

  2. Gökçe dedi ki...

    Bu donusun ipucu badem biyiklarda...

  3. Nerazzurri dedi ki...

    Münferit olay derler geçerler:)

Yorum Gönder