Aziz Yıldırım'ın Ajandası!


Aziz Yildirim

Dünyada olup biten bütün olayların sorumlusu, küresel ısınmanın baş aktörü, Ortadoğu meselesinin bu hale gelmesinin en önemli nedeni; mazlum Beşiktaş ve Galatasaray camiasının bu halde olmalarının müsebbibi, Erman Toroğlu'nun ekmeğine mani olan zalimlerin şahı Aziz Yıldırım'ın şoke eden ajandasını ele geçirdik.

Cumartesi 15:00 Parma-Roma maçı için yardımcı hakemi aradım 7. dakikada Totti'nin bir pozisyonu olacak bayrak çekmeyeceksin capito. 150.000 euroya bağladım.

Cumartesi 16:00 Bizim maç için İveşa'ya Özer'in topunu elinden kaçıracaksın 25. dakikayı ayarladık pozisyon için ona göre dedim. 200.000 euroya bağladım.

Cumartesi 17:00 Vakıfbank'ın liberosu Gizem; 2-0 öne geçtikten sonra manşetleri salla. Bizimikiler için 3-2 ye ayarladık maçı ona göre. Bir senelik kuaför ücretine bağladım kızı.

Cumartesi 18:00 Villarealli Nilmar telefonda: koçum ilk on dakikada iki pozisyon geliyor sana bizim Valdes salağı yüzünden dışarı atıyorsun gözüm bunları anlaşıldı mı? 150.000 euroya bağladım.

Pazar 13:00 Gerard, düşündüm taşındım sen kaptan adamsın senden şüphelenmezler Drogba'ya bir asist yapıyorsun ilk yarı hatalı geri pası verdim hesabı, para ikinci yarıda cepte koçum hadi kolay gelsin. Pahalı oldu bu ama 500.000 euro çerez parası Chelsea için.

Pazar 14:00 Nac Breda'lı Feher'e sms: Koçum bu Twente için devreye girmemi istedi Hollanda Kraliçesi. 22. dk'da dalıyorsun bizim elemana, çat kırmızı kart hakemi de ayarladık mrk etme k.i.b grşrz bye. 250 kontöre ayarladım.

Pazar 14:30 Beşiktaş Küçük Bayan Baketbol Takımı Oyuncuları: Faulleri kaçırıyorsunuz, sen uzun boylu ilk yarı dört faul yapıyorsun tamam mı? 3 adet çikolatalı gofrete ayarladım.


10 comments:

  1. Valthord dedi ki...

    "3 çikolatalı gofrete ayarladım" ahaahhaahhahaah

  2. Burçe dedi ki...

    fişfişfiş vefasızsın aziz... zalımsın aziz...

  3. aydın dedi ki...

    Şaka bir yana kendi insanıma artık farklı gözle bakıyorum.Bunlar mı okumuş çocuklar?
    Bir de yeni dalgaya dikkat, o da şu (güya):

    Fenerli olan babam/abim bile bu maç satılık dedi
    veya
    Hasta Fenerliyim ama bu maç satılmış

    Ahahahahaha çok komiksiniz lan.Siz böyle düşük zekalı ergenliğe devam edin.

  4. azapaza dedi ki...

    kaptan gerard ve çikolatalı gofret çok iyiymiş.jimnastikçiler normalleşmek için okumalılar.

  5. Unknown dedi ki...

    Süper :D
    Müthiş yorum :)

  6. H.C.T dedi ki...

    Bu özellikle orta ve geç 80'ler çocukları cumhuriyet tarihinin yüz karası,en tahsilli ama en cahil,en apolitik,en taş kafalı,birşeyi sevmeyi-bağlanmayı-değer vermeyi bilemeyen,sadece karşıtlığı ve nefretiyle varolabilen ve bunu olabilecek en gudik haliyle icra eden,dost meclisinde bile dillendirdiği anda kafasına bira bardağını yiyeceği şeyleri monitör ardından rahatça dillendiren ve hakettiği tepkileri aldığında kuyruğuna basılmış gibi bağrmaya başlayan,olmaz olası bir jenerasyon bence... 100 yılını devirmiş her kulübün çok sıkıntılı bir periyodu olmuştur mutlaka,ne şanslıyız ki bizimki tam bunların yetişme çağına denk geldi de bu angut nesilden nasibimizi fazlaca alamadık Fenerbaaze camiası olarak. Yani iş Fenerli Gaassaraylı Beş'taşlı olmak değil. Şu her Fenerbahçe maçına ciyak ciyak yırtınan ekşi sözlük lalelerinin çoğu dediğim profile cuk oturmaktadır dikkat ederseniz. AntiFenerli olmak o kadar yakışıyor ki bunlara... Daha doğrusu anca birşeylerin antisi olabilmek...

  7. steven_stiffler dedi ki...

    Hahaha mükemmel olmuş! :) Sabah sabah iyi geldi.

  8. Last dedi ki...

    Süper olmuş :D


    bu adam herşeyi yapabiliyorda 11 yılda neden 8-9 tane şampiyonluk ayarlıyamadı deyince sap gibi kalıyor cevap veremiyor ezikler.

  9. Dejan dedi ki...

    eline sağlık. Somali'de çocuklar Aziz Yıldırım yüzünden aç kalıyormuş diye duydum. :)

    Adam antipatik olabilir amenna da, her şeyin sorumlusu bu adam mı yahu?

  10. Valthord dedi ki...

    @Kamil:

    o video'yu samet'e sordum sporx'e reklam olsun diye çektiklerini söyledi. haber asılsız yani.

Yorum Gönder