Boumsong mu?



Transfer dedikodularında adı geçiyor Jean-Alain Boumsong'un. Son pozisyonda yetişemeyip indirdiği arkadaş Crouch, onun boyu 2 metre, işte bu arkadaşa yetişemiyor. Hakkında iyi bir şey görüp okumadım daha. Özellikle İngiltere Ligi'ni takip eden birisine sorarsanız suratınıza kahkaha patlatır. Süratli oyuncu gereken defansımız için ideal aday bulmuşlar gerçekten, bu yeteneği büyük kulüplerden kapmak da zor olur. Bir de bonservis falan ödeyip alırsak... Ya bak yazacak şey bulamadım, tıkandım kaldım. Adam videonun altına daha fazla komik video için tıklayınız yazmış işte ben ne yazayım?



18 comments:

  1. Sekhranikos dedi ki...

    bu kardeşin efsaneleştiği newcastle da bu aralar bir jonas var ki evlerden ırak. anlamadığım şu ki PVH cım bu adamlar o liglerde nasıl oynayabiliyorlar. adam mı yok sıkıntı nedir? (gördüğün gibi fenere gelme ihtimali hakkında konuşmuyorum bile. konuşuruz olacağı tutar)

  2. firat selcuk dedi ki...

    bu adam bu ulkede keita ve baros'a karsı oynamamalı.. bir galatasaraylı olarak rica ediyorum bunu.. futbolun da bir adabı var sonucta..

  3. Adsız dedi ki...

    çalan müzik nedir? ehehehe

  4. birkan dedi ki...

    franchi haklısın zaten Keita 2 senedir Fransayı salladı Baros desen zaten önüne gelen takıma üçten aşağı atmadı

  5. onurpasa dedi ki...

    @ Adsiz: Dean Martin - Magic Moments

  6. PVH dedi ki...

    @franchi

    Simdi bu adamlardan Keita Lyon'da 22 maca cikmis 13 kere 11'de, Boumsong ayni takimda 32 maca cikmis 28 kere 11'de, gecen sezon oluyor bunlar hep. Hani baska bir takimda falan olsa neyse diyecegiz de sallarken de usturuplu sallamak lazim. Tabii Keita Barcelonali Keita sananlardan degilsen, oyleyse istedigin iddiada bulun bence, serbest biraktim.

    Ayrica defans hatta Servet-Gokhan Zan olan takimin taraftari olarak bence cok iddiali olma. Yani belli ki Ingiliz futbolsever video editing'e hakim, ama Turk sporseverin buna hakim olmamasi bizim defanslari kurtarmaya yetmiyor, Gokhanla Servetten klip yapacak babayigit ciksa 20 dakikalik kisa film de yapar. Bunu yapmak isteyen varsa Family Guy'in bir bolumunde Stewie ek is olarak sismanlarin arkasindan obua caliyordu, o melodiyi koyabilir.

  7. memduh95 dedi ki...

    "Yok abi ya almazlar" diyemiyorum. Şöyle daha ziyade "Yok abi ya almazlar, di mi?"

  8. tosun dedi ki...

    CM 03/04'te ucuza iyi transferdi, hakkini yememek lazim.

    Ulan CM'den transfer yapiyorsunuz, bari 09/10 olmadi 08/09'dan falan yapin....

  9. Adsız dedi ki...

    sapla samanı karıştırmamak lazım.. Biri şu kadar oynamış biri şu kadar demek inanılmaz komik zira biri defans oyuncusu öbürü hücum hattında oynuyor. Bu yani bugün şu kadroyla ilerlese Fenerbahçe " Önder Turacı şu kadar maça çıkmış Mehmet Topuz ise kaç maça çıkmış önce üstüruplu sallayın birader." demek kadar komik, hatta çok komik.

    Boumsong Lyon'a 3 küsür milyon euro ya gelmiş bir adamken Keita dediğiniz adam Lyon tarihinin en pahalı 2. transferidir 18 milyon euro ile.

    Ha bu arada bundan 2 sene önce Avrupa futbolunu takip eden arkadaşlar bilirler, çakma Keita olan Sevilla'da olandı. Zira kendisi 4 milyon euro'ya Sevilla'ya geçtiği sene Kader Keita 18 milyon euroya takım değiştirmişti.

    Ne kadar maça çıktığını da tartışmak bence yersiz çünkü bana göre daha iyi bir futbolcu olan John Mensah 11 maça çıkmış, oturup Puel'in yanlış tercihlerini ve kaçan şampiyonluğu tartışmak güzel olurdu ancak önce o donanıma sahio olmak lazım. Hele Servet gibi bir defans oyuncusuna laf ediliyorsa durup düşünmek lazım.

    Önder Turacı zaten Mehmet Topuz'dan da Semih'ten de iyi topçu.

  10. PVH dedi ki...

    Birbirlerine karsi senede iki tane mac yapacak takimlarin defans ve forvet oyuncularini ornek verip "lan olm bu adamlar oyar sizi" demek hic komik degil ama ayni takimda oynayan iki oyuncudan hangisinin daha istikrarli sekilde takimda yer aldigini soylemek komik. Ama pardon hocasi takmis ondan oynatmiyormus abisi, 18 milyona aldiklari adami 10 milyon zararla satiyorlar cunku muhasebeci malmis hesaplari karistirmis. Ayrica Servet mukemmel bir defans, daha Gokhan Zan'a iyi diyecek kadar cesur degilim, ama calismalarimiz devam ediyor onu da soylerim yakinda.

    Ayrica geyik yapiyoruz da Boumsong gecen sene Lyon'un en istikrarli, en saglam adamlarindandi, ama tabii donanim lazim bunu bilmek icin dimi, bir de cok bilmis olmamak lazim, 2-3 tane mac izleyip "abi ben bu avrupada yapilan transferlerin maliyetini ezbere biliyorum lan krali benim" havasina girip oyle buyuk cumlelerle ogretmenlik yapmamak lazim dimi? Bilmedigimiz futbolu ogretin bize objektif yorumlarinizla.

  11. birkan dedi ki...

    Josico ve Selçuklu ortasaha ile oynanan maç 4-1 bitti Lincoln Baros hepsi vardı.Ben bu anlayışa karşıyım tek maça konsantre olmak fakat Aziz efendi şampiyonluk sözü verdiğine göre o ihtimal yok artık.Bu saatten sonra getireceği defanstan ne hayır gelecekse.

  12. Adsız dedi ki...

    bence bilica süper transfere gerek yok bilica süper

  13. memduh95 dedi ki...

    Son adsız yorumu mind trick gibiymiş, bünyem kuvvetli olduğu halde bi an yedim

  14. Adsız dedi ki...

    servetin böyle bir klibini yapsan insan içine çıkamaz hemde tüm sezondan değil iki maçtan yapabilirsin .kaldıki türkiyenin şu anda en iyi stoperi.golcülerini satmak için reklam kasedi yapan menejerlerin kliplerine benzemiş..belliki sevmiyor adamı klip sahibi

  15. mete1907han dedi ki...

    Savunma oyuncularının makus kaderidir bu vidolar bence. Bunu en az derecede yapan savunmacıya en iyi diyorlar ki onlar çok büyük takımlarda oynuyorlar hatta orada bile böyle hatalar yapan oyunculara rastlamak mümkün. Barcelona'da Puyol savunmasıyla ön planda ama o takıma göre pas yüzdesi oldukça düşük kalıyor ve göze batıyor. Servet filan karşılaştırmasına hiç girmeye ile gerek yok şu videonun aynısını ben Servet'in bir maçından çıkartırım bundan eminim ama aynı adama Türkiye'nin en iyi stoperi ayağı çekiyoruz!!! Daha yeni Türkiye maçını izledik adamın her topla buluşması ofsayt :) Bir de videoda bir bölümde adam hatalıyım özür diliyorum gibisinden bir cümle sarfediyor bizim Servet'te o da yok :D



    Lugano bile tartışılırken bu ülkede bence biz Boumsong'lara Servet'lere GökhanZan'lara mahkumuz kardeşim bu iş böyle...

  16. Adsız dedi ki...

    PVH yine içindeki kadim Galatasaray tutkusuyla önce yerin dibine soktuğun futbolcuyu bu sefer Lyon'un en istikrarlı oyuncusu haline getirmişsin. Hayret ki "Elano yedek, Santos 11 oyuncusu!" dememişsin. İki senedir eğlencenin kralını Galatasaray transferlerini yermek için kendinden geçen Fenerbahçeliler veriyor. Sen de kendince bir keyif paratonerisin.

    Mensah Galatasaray'a geldiğinde Lyon'un en iyi savunmacısı zaten Boumsong teorini daha da güçlendireceğini zannediyorum.

  17. Adsız dedi ki...

    top ayağının altından kaçar.. ıskalarsın.. olur bişeyler.. bazen bi kaç maç üst üste de denk gelebilir.. evet servete de oluyodu, ama servet şöyle dedi bana hep.. ben iyi bi stoperim.. beynim çok iyi çalışıyo.. her zaman durmam gereken yerdeyim.. hamlelerim yerinde.. shevcenko yu kaçırdığı gün bile demiştim, sen iyi bi stopersin diye.. futbolculuk beyin işi çoğunlukla.. ben boumsongun böyle yargılanmasını doğru bulmuyorum.. bazen stoperlerin beyinlerinde spor yazarlarından fazla bi kaç kıvrım daha olduğunu bile düşünmüşümdür.. gelsin bakalım nasıl bi stopermiş göreceğiz..

  18. PVH dedi ki...

    Kendi nickiyle yazinca yayinlamayacagimi bilen bir dallamanin adsiz olarak yorum yazmasina cevap vermemek lazim heralde. Gelip alakasiz konuda buraya Gs trasferiyle alakali sican sizsiniz yine bir sekilde zeytinyagi gibi uste ciktiniz. Bu yuzsuz dallamalara siktir cekiyorum donup donup yine geliyorlar, ne yapayim ben bunlara bilemedim simdi.

    Bir adama "en istikrarli adamlarindandi" demekle "en iyi oyuncusuydu" demenin farkini mi bilmiyorum yoksa bu asiri yuzsuzluk ve kibir yuzunden mi boyle olmus bu acaba? Cekin gidin bu bloga yorum yazmayin diyorum ama camialarina genel olarak islemis o sinsilik, kibir ve yuzsuzlukten fazlasiyla nasiplerini almislar, bir turlu kurtaramiyorlar kendilerini ondan.

Yorum Gönder