Ariadne Artiles


Ariadne Artiles

Iker Casillas'ın yeni sevgilisi bu hanımefendi. Hakkında wikipedia'da hiç bir veri olmadığı için görünenler dışında da bir şey söyleyemiyorum. Evlenmiş boşanmış, bu mutsuz evliliğinin gölgesini üstünden atarak bir başka mutsuz Iker'in kollarına koşmuş. Iker tabi janti çocuk, bebelikten Real Madrid kalesinde olmanın verdiği bir kalenderlik var, geçen senenin o Barcelona buhranı dolu günlerini Artilles saadeti ile atlatmış. Bu arada Iker abi hanımı ben olsam C. Ronaldo ile de tanıştırmam. Tatsız laf eder, ne diyeceğini bilmez elin narsist bücürü boşa huzursuzluk, haybeye kavga çıkar. Gelir de "Abi hanımla birlikte mutlaka bize bekliyorum, harika şeyler hazırladım sizin için" derse "Ben kurufasulye pilav severim Cris, akşamları huzurlu oturmak isterim. Kusrumuza bakma" diyip geç git. Bir de hazır bu yazıyı okurken "Gracias" filan dersen çok sevinirim, Casillas bizim blogdan çıkmıyor diye mutlu olurum. Onu da söylemek isterim.

Ariadne Artiles

"Evimin kadını olmak istiyorum"

Ariadne Artiles

"Benim için önemli olan Iker'in mutluluğudur"

Ariadne Artiles

"Ikerim yerlere atladıkça, üstünü paraladıkça ben de harab oluyorum"



6 comments:

  1. Adsız dedi ki...

    gecen gun nasil olduysa antreman sonrasi tesisin kapisina yanimda ronaldoyla cikmisiz. uzaktan yengen gorundu. bizimki omuzuyla omuzuma nizami bir sarj yaparak bir yandan basiyla a.a'yi gosterip goz kirparken 'kim bu?' diye sordu. 'yengen olur' deyip onunu aldim ama ilk kornerdeki karambolde ufaktan bir uyari daha yapmak aklimda.
    ayrica 'cok tesekur'
    ben casillas.

  2. PVH dedi ki...

    s.a. tekrar ben. benim hakkinda yazdiginiz yazidan sonra blogunuzun hastasi oldum diyordum ki bir iki tane barcelona'yi oven yazi yazmissiniz. zaten biraz tarafli bir blogunuz var gibi, mailla sordum benim 30 ve 35. dakikalar arasi kac kere degaj yaptigima dair istatistikleri bile ezbere bilmiyor yazarlariniz. iyi niyetli ama yetersiz bir girisim, bence olmaz sizden. bye.

  3. PVH dedi ki...

    log out olmamisiz lan.

  4. aethewulf dedi ki...

    hahahahahaha

    tarihinin en başarısız anonymous şaka girişimi olarak kaydediyorum bunu. 100. yılımızda belgesel tadında göstericem

  5. Ortega dedi ki...

    Ulan dün yorum yazacaktım unutmuşum. Ben bu blogu tüm doğallığıyla seviyorum arkadaş :D

  6. Tarjeta Amarilla dedi ki...

    puhuauauh gecenin bu saatin de bu kadar kopulabilirdi herhalde...log out olmamisiz nedir :)

Yorum Gönder