Zaira



Arjantin'li bir model. Diego Forlan'ın kız arkadaşı. Bütün o google'ın en nihayetinde bana verebildiği tüm bilgi bu. Hatta bir kısım bloglarda bu arkadaşa yer verip, "vallahi kim olduğunu bulmak, öğrenmek de istemiyorum, şu hadiseye dalmış durumdayım" yönlü mesajlar gördüm, "adı sanırım zaira" diye konudan tamamen kopanları gördüm de, şu sene doğdu, okuduğu kitaplar şu, abisi şu işi yapar, dokunaklı hikayesi var filan gibi bir şey bulamadım.

Inzaghi Testi Sonucu: Inzaghi Negatif
Zaira şu zamana kadar Inzaghi ile beraber olmamış. İtalya topraklarına ayak basmasına rağmen Filippo'yla beraber olmaması, bir başarı.


"Diego bir şey anlatırken böyle tebessümler saçıyorum, lise yıllarından kalan bilekliklerimi büyük bir heyecanla savuruyorum"



"Erkeğimle deve güreşi yapmanın hastasıyım"





0 comments:

Yorum Gönder