Aziz Yıldırım Tek, Siz Hepiniz



Kısa yazılara devam...

Öncesinde yaşananlar çoktan geride kaldı.

Sonrası ise sonra düşünülür ama şu süreçte "Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım" konusunun "taraftar" bölümü, tek cümleyle bağlanabilir artık.

Kulübün resmi sitesinde yapılan açıklamada yazılı tek cümle:
Fenerbahçe taraftarına reva görülen uygulamalar "vatan hainlerine" bile gösterilmeyen sertliktedir.

Anlatmaya çalıştığımız, yönetime "Yapın" dediğimiz budur. Takıntı, patoloji falan değil. Özgürlüğünden yoksun bir tutsak iken dahi kitleye ve tabii kendine güç vermeye çabalayan Aziz Yıldırım'ın, yönetim kurulunu cebinden çıkartacağı tespitini yapıyoruz. Üzüntüsünü yaşıyoruz.

Adam içeride, taraftar dışarıda savaşıyor. Saracoğlu'na gelmeyenler, deplasmana gitmeyenler, Çağlayan'a koşmayanlar, sokakta çarpışmayanlar, hasılı saklananlar utansın!


12 comments:

  1. cengo dedi ki...

    ne varsa başkanda var büyük adammış hakikaten.. yönetim anca onun açıklamalarını siteden yayınlasın vasıfsız ordusu

  2. Ilgaz dedi ki...

    aziz yildirim'in soyledikleri basin aciklamasi degil manifestodur.

    fenerbahce yonetiminin en buyuk sucu, fenerbahce camiasinin gucunu bilmemesi ve/veya kullanmamasidir. artik silkinip kendilerine gelsinler ve biraz gururlari varsa seslerini cikarsinlar, zira gosterecekleri yolda arkalarindan yuruyecek kitle hazir, sadece isaret bekliyor

  3. Val Resnick dedi ki...

    Saraçoğlun'a, Çağlayan'a gelemiyorum.Deplasmana gidemiyorum. Sadece 10 Temmuz'a gelebildim ve gazı yiyip memlekete geri döndüm.

    Utanmalımıyım?

    Ne gelir elimden diye düşünüyorum. Sürekli birileri ile tartışıyorum, 3 Temmuz'dan kelli psikolojim allak bullak vaziyette. Çocukluk dahil kimseyle kavga etmemiş birisi olarak şike lafını ağzından duyduğum birisine saldırmak geliyor içimden. Çünkü konuşarak ikna edemiyorum. Katil olabilirim diye sürekli korkuyorum.

    Gerçekten utanmalımıyım şimdi ben?

  4. gumgumok dedi ki...

    CEO olmakla Lider olmak arasındaki farkı bilmeyenler, Aziz Yıldırım'a baksınlar. Şirket yönetirken kar-zarar hesabı yaparsınız; camia yönetirken bunlardan değil, onur ve mücadeleden bahsetmelisiniz.

    Diğer taraftan bu kirli operasyonu yapanların en büyük başarısızlığı Aziz Yıldırım'ın karşısında olanların bile onun yanında kenetlenmesidir. Halbuki tam tersini düşünmüşlerdi.

  5. fatih dedi ki...

    @val resnick
    imkanı olup da gelmeyenleri kastetmiştir sanırım canorino, yoksa istanbul dışında yaşayan ve 3 temmuzdan bu yana boğazında bir yumruyla yaşayanları değil

  6. eRc@N dedi ki...

    ve bu yüzden 17 mayısta şükrü saraçoğlu stadında olacağım...

  7. 2Os dedi ki...

    @val resnick
    10 temmuz da dahil olmak uzere hıcbır etkınlıkte yer almamıs ama tum kapasıtelerıyle savunma yapanlar buz dagının gorunmeyen tarafı. ve gercekten herkesın sabrı tasmak uzere. canario'nun kastettıgı ıse; sorumluluk sahıbı olup geregını yapmayanlar, alınacak bırsey yok bence.

  8. correios dedi ki...

    @val resnick
    tabii ki imkanı olup da gelmeyenler kastediliyor; Aziz Yıldırım hepsinin bedelini ben öderim diğer yöneticileri bırakın diyor; bizimkiler - hanım izin vermiyor, - yorgunum - cuma akşamı içmeye gidicem ıvır zıvır bahanelerle çağlayan'a gelmiyor.
    herseferinde çağlayan'da aynı 3,000 - 5,000 kişi, artık aynı yüzlere aşinalık kazandık.
    Oraya en az 50,000 kişi yığmak gerekiyor. Adamlar karşılarında cılız kalabalık görünce de her seferinde zulüm ediyor, biber gazı, plastik mermi...
    üzüldüğüm şey; insanların hava güzel, cadde mis gibi deyip orada yürümesi, 10,000'lerin akması, sonra da maça gidip Bekir'e, Selçuk'a homurdanması... ama asıl dava çağlayan deyince, metrobüs'e binip gelmekten imtina etmesi, yazık.

  9. erimoc dedi ki...

    Bu açıklama çok net gösteriyor ki dışarıda olanlar başlarına bir iş gelmesinden çekinmektedirler,bu da çok doğal bir insani refleks yapılanları görünce ailelerinden ayrı kalmayı tutunda işlerinin sekteye uğramasını göze alamayanların suskunluğu; o zaman bir karar ver kardeşim tamam mı devam mı?Biz cadde de çağlayanda yaşadığımız ortamda konuşabildiğimiz ve savunma yapmamız gereken her yerde fiziken bedenen veya ruhen ve tüm kalbimizle ettiğimiz dualarla bu haksızlığa karşı geliyoruz.Bu gücü FENERBAHÇE den alıyoruz ve şu anda sadece başkanın açıklamaları ile besleniyoruz ve sona yaklaşıyoruz yeter kardeşim bu şaklabanlık biz Fenerbahçeyiz biz karar alır uygularız diğerleri katılır.Çok büyük markaları süper liglerini görelim bakalım diğerlerinin 17 hafta bizle maç yaptıkları süreç mi değil mi?

  10. Sosyal_FB dedi ki...

    @val resnick
    Alınacağın bir şey yazmadım.

    "Saracoğlu'na gelmeyenler, deplasmana gitmeyenler, Çağlayan'a koşmayanlar, sokakta çarpışmayanlar" değil de "Saracoğlu'na gelemeyenler, deplasmana gidemeyenler, Çağlayan'a koşamayanlar, sokakta çarpışamayanlar" yazsaydım haklıydın ama öyle değil.

  11. Val Resnick dedi ki...

    @Canarino

    Aslında alınmak için değil soru sormak için yazmıştım :) Yani utanmalı mıyım gerçekten. Elimden bu geliyor daha fazlası gelir mi babında sormuştum.

    Bir de hazır yakalamışken soru sormak istiyorum, malum memlekette şampiyonluğu kutlamayı bırak Fenerbahçe gollerine bile sevinirken insanlar garip garip bakıyor. Son maça gelmek istiyorum fakat stada değil, saraçoğlu yakınlarında fenerlilerin bol olduğu bir mekan, avazım çıktığı kadar bağırabileceğim, delirebileceğim bir yer var mıdır?

  12. tofi dedi ki...

    valla her maça gidiyorum kadıköyde, ama toplasan 2-3 defa ooooo oh aziz yılıdıııırııım dendi, yanımdaki arkadaşımla hep konuştuğumuz konu bu. bir kaç kez de dev ekranda, böyledir bizim sevdamız klibi döndü. ben, tepkilerin en büyüğünü vermeliyiz diyorum hep, nedense balık hafızalıyız...
    @val resnick stad çevresinde istediğin yerde bağır, kimse bir şey diyemez, nazlı yada maçkolik alternatifler olabilir

Yorum Gönder