Güiza'ya Teklif Geldi, Reddettim



Merhaba arkadaşlar. Sabah saatlerinde çalan faksla uyandık. Real Madrid teknik direktörü kulübe ulaşamayınca fenerblog üzerinden bize ulaşmış ve bir teklifle geldi. İşte o faks... (Yukarıdaki resimden bahsediyorum). Önce Güiza'nın manevi öneminden bahsedip reddetmeyi düşündüm ama pek inandırıcı olmadı. Tam kabul edecektim ki internette Kurtlar Vadisi'nin tanıtım videosunu gördüm. Dikkatli bakan gözler son iki taksidi 2071 ve 2072'de ödemeye çalıştıklarını görecektir. Bu aslında takımın geleceğini garanti altına almak için iyi olurdu. Fakat izlediğim videoda 2023 yılında tüm Dünya Türk oluyordu. Yani bu euro denen para birimi zamanı gelince geçersiz olacak, beş para etmez, kağıt olarak bile kullanılmayacak bir konuma gelecek. Kendini teknik direktörlükte bir marka ilan eden çakal bunu bana yedireceğini sandı galiba. Yemezler. Güiza arkadaşımız yeni sezonda da sonuna kadar bizimle, kendisine güvenimiz sonsuzdur.


8 comments:

  1. aethewulf dedi ki...

    teknik adam: morinyo ahahaha. faksı paylaştığın çok iyi olmuş, belgesiyle, deliliyle ortaya koyduk ne kadar değerli bir futbolcumuz olduğunu.

  2. aethewulf dedi ki...

    bu arada:

    "İspanya'da büyük yankı uyandıran teklifle ilgili yakın dostlarına bilgi veren Atletico Madrid CEO'su Miguel Angel Gil'in, menajer Mendez'in kendisinden, Arda'nın, Atletico Madrid'e transferi için resmi bir yazı istediğini söylediği öğrenildi. Gil'in ardından olayı şöyle anlattığı bildirildi:
    "Mendez, bunu yakın bir Türk dostu için yapmamı talep etti. Ben de, kendisine, Atletico Madrid'in Arda ile ilgilenmediğini, ayrıca 11 milyon euro'luk bütçesi de bulunmadığını ilettim. Mendez sadece resmi yazının yeterli olduğunu söyledi ve Galatasaray'ın teklifi reddedeceği garantisini verdi. Bu garantiyi aldıktan sonra ben de yakın dostum olan Mendez'e gerekli yazıyı gönderdim. Gerçekte biz, Arda ile hiç ilgilenmedik"."
    http://www.milliyet.com.tr/sahte-senaryo-mu-/spor/haberdetay/02.09.2010/1284015/default.htm

  3. Rehavet dedi ki...

    "teknik adamlıkta bir marka - morinyo"

    süpermiş.. güzel de para vermişler aslında Mr. PAPAZ.. az daha düşünseydiniz keşke..

  4. TribunselSevda dedi ki...

    Ne güldüm sabah sabah ya :)

  5. felix mourinho dedi ki...

    @aethewulf

    ben sana aynı adamdan başka bir haber vereyim. teklifle de daha bir uyumlu olsun; http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1106127

  6. medgallis dedi ki...

    'morinyo da teknik adam mı?'

    hani soguk damga? bu adam sizi yemeye kalkmıs bence.

  7. Sekhranikos dedi ki...

    Sonuna kadar arkasındayız dimi abi?

  8. Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

    haha süpermiş :D

Yorum Gönder