Keita'ya Dost Tavsiyesi


Selcuk Keita

Ya arkadaş ben futbolsever falan değilim, Fenerbahçeseverim. Bunu anlamışsınızdır bugüne kadar 100 kere. Ama artık yaka silkiyorum bu işlerden, futbolun güzelliği müzelliği zerre umrumda olmadı bugüne kadar. "Fenerbahçe kazansın ben keyfime bakarım" derdim. Bugün deplasmanda Galatasaray'ı yeniyoruz ama ben öyle coşkulu, sevinçli falan olamıyorum, iyi oluyor tabii içten içe bir sevinç de var da soğudum ben iyice.

Keita denen futbolcu kardeşim. Galatasaray'da oynuyorsun, senle işim olmaz. İyi de oynasan keyif alacak falan değilim, ama sen şu işin aynası oldun be güzelim. Yemin ederim futboldan soğudum senin yüzünden. Fenerbahçe deplasmanda ezeli rakibini yeniyor, senin yüzünden maç hakkında yazı yazacak keyfim kalmadı. Ne biçim bir adamsın sen arkadaş? Yahu ayıp günahtır. Bak 2-3 senedir saha içinde yığılıp kalan çok futbolcu oldu, bazıları futbolu bıraktı, hayatını kaybeden bile oldu öyle. Bizim yüreğimiz ağzımıza geliyor birisi o şekilde yere yığılınca, aklımız hemen gözlerinin beyazı görünen bilincini kaybetmiş adamlara gidiyor, lanet olsun futboluna diyoruz o saniyede, içimiz yanıyor. Sen terbiyesizlik yapıyorsun Keita. Bunu sömürmeye çalışıyorsun.

İlk devre yarım metre yanından geçen suya atladın, gözüne bir şey oldu sandım, aklım çıkıyordu. Numara yapmışsın. Nasıl bir futbol karakterin var senin arkadaş? Yüzüne bir şey gelmiyor, yüzünü tutup yuvarlanıyorsun. Kart aldırınca mutlu mu oluyorsun, kazanma hırsı bu kadar mı vicdansız etti seni be abi? Soktuğum bir kartını göstermek için taklidini yaptığın adamlardan bazıları hayatını verdi, bazıları futbol oynayamıyor. Her defasında atlarken neden domdom kurşunu yemiş gibi atlıyorsun sen abi?

Şimdi "biz futbolu seviyoruz, o yüzden saha dışını yazabiliyoruz ancak" diyenler bir defa senin şu yaptıklarına tek laf etmiş değil. Her hafta okuduğum İbrahim Altınsay tutmuş "Emre kart için yere atlıyor" demiş geçen hafta. Türkiye'nin en çok tekme yiyen adamı o da. Bu iddianın yanına gözü kapalı seni yazmamış ya, tek gram hükmü kalmamış yazdığı onca şeyin. Bu korunma haline mi güveniyorsun Keita? Bıkmadın mı? Ayağına top geliyor yahu sadece, neden ağzın 5 metre açık senin? Ne yapmaya çalışıyorsun? Ayağı kırılan adamlar bağırmıyor öyle.

Yettin artık yahu, sene başı Galatasaray maçlarını izliyordum, senin yüzünden izlemeyi bıraktım. Futbol zevkimin içine ettin, vallah billah bıktım ya.


9 comments:

  1. Oxoskva dedi ki...

    İmzamı atarım, bravo.

    Merakla bekliyorum şu sözde "objektif" kalemler, hani Emre'yi her hafta yerden yere vuranlar. Ne zaman çıkıp bir bahane bulmadan Keita karaktersizdir diyebilecek.

    Sahi diyebilecekler mi ki?

  2. todor dedi ki...

    maç boyunca düşündüm durdum bu ülkeye bu kadar ahlaksızı geldi mi diye.
    bulamadım...

  3. Mitya dedi ki...

    keita hatirlarsaniz sezonun ilk macinda da bogazina darbe aldigi icin ayni hareketleri yapip yerde hareketsiz kalmisti. bayagi korkmustum, simdi insan ister istemez onun bile numara olabilecegini dusunuyor. hem sahi, hemen de kalkip oynamisti dili disariya cikarildiginda..

    neyse, soyle bir baktim da, haftaya maci kazanirsak 61 oluyoruz bir anda, o gazla da besiktas macini aliriz gibi geliyor. ancak bize hemen emre lazim.

  4. Diego dedi ki...

    ayagı kırılsa alcıda gormeden inanmayacagin ve gordugunde de gram uzulmeyecegin bir adam kendisi. sen niye bu kdr dert ediyorsun ki bırak gebersin.

  5. Corpse dedi ki...

    Yahu Galatasaraylı bir arkadaşım ile izledim maçı.. O bile artık yeter dedi.. Karaktersizlik de bir yere kadar.. Bu her maç kendini aşıyor.. Yeter yahu, insan olanda biraz utanma olur..

  6. Rehavet dedi ki...

    gösterimden hiç inmiyordu, bu hafta gerçek anlamını buldu:

    "Genç Keita'nın acıları"

  7. Beercholic dedi ki...

    dünya üzerinde rol yapan oyuncu çok ama bunu keita kadar hobi haline getiren bir başka oyuncu olmadığı kesin gibi..
    her gece yatmadan allah'a şükretmem lazım, "iyi ki keita benim tuttuğum takımda oynamıyor" diye..

  8. tonbalıklımakarna dedi ki...

    Keita bu yazıyı okuyup tavsiyelerine uymalı bence, yoksa ne olur hali? Değil mi..

    Ah güzelim ülke insanı ah, bir gün siz de akıllanırsınız belki.

  9. Sekhranikos dedi ki...

    @todor aynen katılıyorum. bende bu boyutta bir karaktersiz görmedim. yere atan oyuncu her takımda var her daim oldu lakin bu boyutta rol kesip ölmek üzere ayağı yapan tip ilk kez görüyorum.

    bu arada ayrı bir konuda futboludur bu adamın. yahu top adamın ayağına yakışmıyor. bunuda desin biri allasen. yahu tamam hakimiyeti iyi çok rahat adam geçiyor vs lakin izlerken keyif veren bir hali yok sanki her an o top onu bırakacakmış gibi. adımlaması bir tuhaf topa dokunuşu bir tuhaf vucut eğimi bi tuhaf vuruş tekniği bir tuhaf yaptığı her hareket denk gelmiş yapılmış gibi duruyor ne bileyim bir yattaradaki hakim tarz yok karşısına rakibi aldımı ahanda kesin geçti rahatlığı yerine hada hayırlısı hali oluyor bende. Şöyle annatim gassaraylı kardeşler için yattara benim sol bekimin üzerine gelirken tedirginim lakin bu gelirken bir sıkıntı olmuyor içimde öyle bir şans talih kader kısmet havası mevcut oluyor. -ohh be:)-

Yorum Gönder