Kafası Başka Sporlara Kayan Bir Taraftar Değil



Fenerbahçe İBB maçını izlemedim, gün geçmiyor ki bu maçı izlemediğime daha çok sevinmeyeyim, daha bir şen, daha bir şakrak olmayayım. O günü kafamda canlandırdıkça Sonny Corleone'nin ablasını döven adamı hacamat etmeye gitmeyip Barzinilerin elinden kurtuluşuna, Anakin'in Padme'nin yanında oturup Mace Windu ile Palpatine'in huzurlu huzurlu kavga etmesine müsaade edip Darth Vader olmamasına benzer tatlar alıyorum. Yalnız görmemiş olmak bile Allah'ın bizi esirgemesi sayılabilir bazen. Yalnız maçı arkadaşlardan dinledim, dinlediklerim esnasında da şu yukarıdaki fotoğrafı fotoşopladım, az çok maçın kafamdaki hali budur, paylaşım için teşekkürler dostlar.



2 comments:

  1. Rehavet dedi ki...

    beyler!! emeğe saygı...

    not: caps yok muydu dostum?

  2. Tarjeta Amarilla dedi ki...

    terazi olsa tiklardim,su son 2 sezonda cektigim cileyi omru hayatimda cekmedim.futboldan sogudum,ne gol atinca sevinmeye ne de gol yiyince uzulmeye takatim kaldi...

Yorum Gönder