Merhaba Cemaat



Merhabalar.

Ekibe ben de dahil oldum. İşin esası bu kadar. Yine de okuyuculara bir kaç detay bildirmek isterim.

3 Puan blogunda yaklaşık 2 yıldır yazıyorum. Futbloglar dünyasındaki bazı projelerde de aktif olarak yer aldım. En azından birçoğunda emeğim olduğunu rahat rahat söyleyebilirim. Peki bunları neden paylaşıyorum diyorsanız, gerek blog tutma hadisesinde, gerekse futbloglar konusunda ahkam kesecek kadar bilgi ve birikime sahibim.

3 Puan'a yeterli zaman ayıramadığımdan mütevellit, kişisel blog yerine ekip halinde tutulan bloglarda yazmayı düşünüyordum. Bu hem okuyana, hem de yazana çift yönlü olumlu etki sağlıyor.

Esasında daha önce kaleme aldıklarımı bir kez de burada paylaşmak istiyorum. İyi bir blog yazarı, iyi bir futblog nasıl olmalı derken Thomas Friedman'ı referans alıp aktarmak istiyorum;

1 - Vay be bunu bilmiyordum dedirtmek gerek.
2 - Biliyor musun bu meseleye ben bugüne kadar hiç böyle bakmamıştım demeli okuyucu.
3 - Budur abi. Ben kendimi nasıl ifade edeceğimi bilmezken, tam da benim duygularıma tercüman olmuş diye düşünmeli.
4 - Senden de, yazdıklarından da bakış açından da nefret ediyorum demeli.

Yuvarlamadan, agresif, keskin ve somut yazılarla karşınızda olmak istiyorum. Fenerbahçe'nin hakkını, Fenerbahçe'nin gündemini ve Fenerbahçe'nin görülmeyenleri olmalı...

İçi boş ''Fenerbahçe'li taraftarların buluşma noktası'' yerine içi dolu ''Fenerbahçe gündemi'' sloganlı olmalı...

Papazın Çayırı da açıldığı günden beri keyifle takip ettiğim ender bloglardandı. Evvela Aethewulf'a, ardına da ekibe merhaba demek istiyorum. Okuyuculara da sevgi ve selamlarımı iletiyorum.

Bol bol karşılaşmak ve tartışmak üzere...


3 comments:

  1. medgallis dedi ki...

    sevgili ack,
    hoş geldin.. severek okuduğum yazılarını burada da sıkça okumak en büyük arzum.
    umarım o dediklerini burada bulursun.
    bu arada reklam spotunun altındaki kızların hastasıyım bilesin. :))

  2. Sekhranikos dedi ki...

    Hoşgeldin.

  3. oneblood dedi ki...

    burdan söyleyemediklerini twitterdanmı yazıon. futboldan anlamayan adamın tekisin zira son yazdığın şeyle anlaşıldıki troll olmaya çalışıosun ama bir hiç olmaktan öteye gidemezsin. ister yorumu yayınla ister yayınlama cvp ver vermem umrumda olmucak. sadece bunu okuyacağını biliorum o yeter. hiçlikten ötemeye gidemeyeceksin ne yazık

Yorum Gönder