Aynısını Bir GS’li Yapsa Kıyamet Kopmuş Gibi
Ağlardık!



Roberto Carlos'un Keita'nın apış arasına tekme attığını gösteren o görüntü. Çirkefsin Roberto, Hainsin Roberto.

İşte sonunda itiraf ediyorum. Tane tane gideceğim, 1) Ercan’ın yaptığını GS’li biri yapsa kıyamet kopmuş gibi ne demek, ahiret hiç yokmuşçasına ağlardım. Yapardım bunu. Düşün bir Galatasaray - Fenerbahçe maçında Galatasaray galip gelecek bir Galatasaraylı da “nasıl siktik ama” diyecek! UUU. Vaaay. İşte bunu kabul edemem. Bu zamana kadar hiçbir Galatasaraylı yorumcunun da böyle konuştuğunu zannetmiyorum. Peki nasıl kınardım? Elbette Galatasaraylı kardeşlerim, objektif Galatasaraylı arkadaşlarım gibi! Amına koyayım yazardım, orrrrrrrrrrrspu çocuuuuuuuuu diye bağırırdım, türlü çeşit cinsel fanteziyi detaylı bir şekilde zikrederdim. Neden? Çünkü küfür edilmesine çok karşı bir insanım ben. Belirli konumlara gelmiş insanlar arkadaşları arasında şakalaşamaz, şakalaşırken küfür edemez, çünkü bu görüntüler montajlandıktan sonra bir kasette 3 sene saklanıp yeri geldiğinde Feysbuktan, Youtube’dan yayınlanabilir. Bu normal. Bu doğal. Küfretmek? 0 yanlış. Amına korum küfredenin. Yarraklar! Terbiyesiz herifler! İlkesizler!

2) Keita bir azizdir. Bunu burada bir kere söyleyelim. Kendisi bir futbol kahramanıdır, takımı için yumruğu Roberto Carlos denilen bücürün gözüne basmış, sümsüğü yapıştırmıştır. Bu durum objektif ve ahlaklı GS’li arkadaşlar gibi at gözlüğü takmadan tepki verirsek, keşke uçan tekme de ataydı, kafasını da yaraydı, üstünde zıplayaydı da diyebiliriz. Buna kırmızı kart veren hakem de Fenerbahçe yanlısı taraflı bir insandır. Niye? Çünkü tahrik edene kırmızı yok, yumruğu çakana, delikanlıya, has erkeğe kırmızı var! Yok ya! Misal sen şimdi birini tahrik ettin, üncük dedin, bacağına sarıldın, o da çekti seni 4 yerinden vurdu, mermi manya yaptı. Bu durumda ne olur? Tabi ki vatan için kurşun atanda, yiyende. Haklıdır adam. Tahrik etmeyeydin, kurşunları yemeyeydin. Bu konularda farklı düşünen ve maktülü vuranı cezalandıran Türk Ceza Kanunu da Fenerbahçelidir. Taraflıdır. At gözlüklüdür. Niye? Çünkü Çatlı abimize suçlu, Keita’mıza da neler neler diyorlar. Halbusi tam tersine olması lazım. Vurulan suçlu, vuran güçlü, haklı. İşte objektif yorum. İşte tarafsız, ahlaksız, lafı gediğine koyan, analiz.

3) Metin Özülkü Shabani Nonda ile bir gece geçirsin demek seviyeli, hak edene hak ettiği gibi hak ettiği dilde eleştiridir. Galatasaray’ı yendikten sonra amına bile koyduk ama demek ise alenen terbiyesizlik. Yani Metin Özülkü’nün, gerçek bir şahsın, Shabani Nonda ile cinsel bir ilişki kurmasını ima edebilirsin, ama futbol muhabbetlerinin en sıradanı olan bir takım diğerini yendikten sonra koyduklu koymadıklı muhabbeti yapamazsınız. Nitekim Ali Sami Yen Tribünleri, Ultraslan kafilesi, Galatasaray taraftarları hayatta koymalı moymalı muhabbet yapmamışlardır. Dolayısıyla kabul etmemiz gerekir, makul eleştiri herhangi bir Galatasaraylının yaptığı herhangi bir eleştiridir, makul olmayan, ahlaksız olan, at gözlüklü eleştiri bir Fenerbahçelinin yaptığı herhangi bir eleştiridir. Eleştirinin / analizin içeriği bu durumu değiştirmez.

4) Galatasaray çok büyük lan. Olm kupaları var. Platininin sözü var. Bizim tek amacımızsa Galatasarayı yenmek. Çok seviniyoruz lan Galatasaray’ı yenince, sezon bitiyor bizim için. Oh diyoruz, rahatlıyoruz, sonra koy götüne rahman gitsin. Ama Galatasaray öyle mi? Fenerbahçe’yi yendikten sonra bir beis, bir sıradanlık, Fenerbahçe maçlarında bir rahatlık, özenmemek elde değil. Hele Fenerbahçe yendikten sonra yaşadıkları o naif umursamazlık, o “bizim için bu hiçbir şey ifade etmiyor” duygusu, 1 hafta boyunca süren yakarışlar, Bünyamin Gezer’den başlayıp, stadda, teknik direktöründen başkanına kadar süren dert yanma, yerinme, isyan etme, sahada yumruk atan futbolcuyu aziz yumruk yiyeni çirkef ilan etme, adamın üstüne “a… s…. Adam ol” diye koşan arkadaşı kral, nasıl koyduk diyeni istifaya davet eden eşitlikçi, adil, makul tutum? Platininin sözüne ekstra kat çıkmak istiyorum, “Büyük takımlar kazandıkları kupalardan, küçük takımlar büyük takımları yenmelerinden, rezil takımlar ise nasıl yenildiklerinden bahseder” Galatasaray’ın vakur duruşu, bundan.


11 comments:

  1. oBüS dedi ki...

    Bu devirde evlilik kolay değil. Her gece aynı lanet karının suratını ve kahrını çek, senede 10 dalda en az 20 kere bu karıya tokatı yerleştir. Mide dayanmaz. Ben boşayacam cimbomu. Bunlar eziklik ve çirkeflikte limitleri kırdılar uzay hızına eriştiler. Haddini bilmeyen karıya baba ocağında yer yok. Bundan sonra vur kaç. Zaten senede en az 20 vuruş garanti. Neden her gece aynı evi paylaşayım ki?

    Bir büyüğümüzün dediği gibi "nasıl ..tik?" ve bir başka büyüğümüzün cevabı gibi "a..na bile koyduk".

    oBüS

  2. Ali RIza dedi ki...

    eğer espri değilse yazdıkların gerçeklere dayanmıyor . sana katılmak isterdim ama birçoğu böyle. roberto sarı kartı gördü . galatasaray ise yenilgiye aldırış etmiyor değil. bunu tribünlerden bile anlayabilirsin.

  3. Adsız dedi ki...

    küçüktünüz,küçüksünüz ve hep küçük kalacaksınız. Türkiye'nin en aptal büyüğü olmak için nedir bu çaba ?

  4. Adsız dedi ki...

    Hay ağzına sağlık yahu !

    Kaç gündür bakıyorum koskoca medyada şu ilk paragraftaki mantığı üç düzgün cümle ile ifade edebilecek bir beyin sahibi yokmu diye .
    Nafile bekliyorum ,yokmuş ...
    Hele canlı yayınında defalarca küfür edilen serhat ulueren gibi medya azizlerinin programına bakarsan hakketten bu gsliler birer melek aslında , dünyaya inmişler biz Fenerbahçe'lilere terbiyeyi öğretmek için !
    O gs yöneticisi helvacının tavrı da çok hoş ... "Özrünü kabul etmiyormuş Ercan 'ın"
    Kabul edenin .........

  5. Adsız dedi ki...

    Okumuş olduğum en güzel ironilerden,görmüş olduğum en güzel yaklaşımlardan biri.

  6. Adsız dedi ki...

    ben FBliyim, ben terbiyesizim, GSlilar ise bize karsi tanri tarafindan indirilmis melekler. insanliga dogru yolu gostermeye geldiler. biz terbiyesisiz, ozellikle ben iflah olmaz kotu, terbiyesizin tekiyim... ha neydi, "nasi ..tik?" terbiyesizim yahu!

  7. Major dedi ki...

    amma taktık şu galatasaray maçına kayseride berbat bir futbolla puan kaybediyoruz hala 2 hafta önceki maç için gslilerle sidik yarışı yapıyoruz. gören de 10 yıldır ilk defa yeniyoruz adamları sanacak..

  8. Griffith dedi ki...

    Oyuncularımız ve teknik kadromuz neler döndüğünün farkında mı,en çok onu merak ediyorum.

  9. Metonet dedi ki...

    'koy götüne rahvan gitsin'dir o. rahvan yavaş, rahman rahmet eden demektir. Ben de burdan müdahil olayım dedim yazıya.
    Bu arada bana göre en doğrusunu Kaan söylemiş. sidik yarışı. yarışacak başka birşey kalmadı ki. kendi ligimizde kavruluyoruz. Dünya Kupası'nı yine evden seyrediyoruz. Şu dakikalarda Beşiktaş Şamp. Ligi'nden eleniyor. UEFA'daki mücadeleyi kimse kaale almıyor. 2.sınıf Avrupa Ligleri'ndeyiz biriyiz artık iyice. Avusturya Ligi'ne bile kafa tutacağız yakında. Onların Cl'de takımı pek sık olmuyor, o bağlamda.

  10. Unknown dedi ki...

    eğlenceli yazı güzel yazı şeker yazı da ben rahmanlı söze takıldım..çarpılmadan doğrusunu yazalım: "Ko götüne rahvan gitsin." Atın bir yürüyüş şekli oluyo kendileri..6s aslancığına uyarlayacaksakta sanırım "Ko götüne sekiz çizsin." denilebilir."selim"

  11. ti esti to dedi ki...

    okuduğum en kötü ironi yazısı. yazanın aklı sıra fenerbahçe temize çekilmiş ve galatasaray mükemmel bir ironiyle itin g.tüne sokulmuş.

    burada bir taraftar atışması derdinde değilim. ama şimdi bu yazıyı böyle yazarak müthiş bir eser sergilemiş olunmuyor ve olanların üstü de kapatılamıyor malesef. keşke öyle olabilse ve ercan saatçi'nin ettiği küfürde metin özülkü'nün terbiyesizliğide, bilica'nın yumruğuda, cristian'nın arda'yı kışkırtmasıda, stadda atılan pet şişelerde, galatasaray tribününe atılan maytapta, calosun kışkırtmaları da göz ardı edilemiyor. keşke edilebilse ama edilemiyor. aynı zamanda bunlar keita'nın yumruğunu da meşrulaştırmıyor.

    birde şey var ya hani biz avrupa takımıyız siz bizi yenersiniz, platini falan... ne kadar güzel değil mi böyle ironiyle rakibi bir çırpıda alt etmek. ahaha. sevindirik olmam da bundandır. gülüyorum lan adam ironi yapmış bak fener ne güzel, pis galatasaray. şunun farkına varalım yahu. ne bizim ne sizin taraftarınız sütten çıkmış ak kaşık değil. siz de biz de. bu kadar basit olay. ama hala ve itinayla bunu siz iğrençsiniz biz harikayıza getirme çabası nedir? illa ki mutlu olacaksanız. ben şahsım adına kabul edeyim yahu. ama bu yazı bile kin'i, nefret'i gösteriyor ve bunu yazan kişi yazdığı entry'lerde olsun, yaptığı yorumlarda olsun insanlık, hümanizm tatavaları yapmasın zira olmuyor.

Yorum Gönder