Gerarrdcan


gerrard

29 Aralık’ta Gerarrd efradıyla beraber Southport’taki Lounge Inn diye bir yere gidiyor. İçkiler içiliyor yemekler yeniliyor felekten bir gece. Adana 01 ocak başı kebap atmosferi Gerarrd'ın Coldplay’den bir şarkı isteyip efkar dağıtmak istemesiyle tamamlanıyor. DJ tutuyor şarkıyı çalmıyor. Baba Coldplay çalmayan bir DJ bulmuşsun elini sıkman gerekir, Gerarrd gidiyor adamı dövüyor. Sedat Peker’in efradı mısın, pavyona olay çıkaran tüccar mısın? Gece 2.30 da yakalanıyorlar, sorgu sual, dava açılıyor, suçsuz bulunuyorlar. Fotoğraf bugün çekilmiş. Fenerbahçe Gerarrd ile anlaşsa adam adaptasyon sorunu çekmeyecek belli. “Seviyorum Ulan! Bizim şarkımızı çalacaksın!” Kadir Gerarrd.
(Bu arada Gerarrd ismi, cermence "mızrak" anlamına gelen "Ger" ve "güçlü, cesur" anlamındaki "hard"ın birleşmesinden oluşuyormuş. Anlamı: Mızrağı olan cesur kişi. İsmiyle müsemma)



2 comments:

  1. PVH dedi ki...

    "Baba Coldplay çalmayan bir DJ bulmuşsun elini sıkman gerekir" diyen aethewulf neyi kastetmistir?

    a) Zaten her yerde caliyor, sikilimadin mi?
    b) Bu kadar boktan muzikleri nasil dinliyorsunuz?
    c) Baska secenek bulamadim.
    d) Olabilir.

    Coldplay en favori 300 grubum arasinda bile degil lakin Nil Karaibrahimgil muamelesi gormeyi de hak etmiyorlar. Saniyorum b) sikki degildir o yuzden, eger oyleyse aethewulf sana bir takim laflar hazirladim.

  2. onurpasa dedi ki...

    Arkadas diyelim ki ben Liverpool'da oynuyorum, hem de takimin beyniyim, hem de tas gibi top oynuyorum, beni parmakla gosteriyorlar, yani ozetle Gerard'im.. mekana gidiyorum DJ denen adama diyorum ki bana Nil Karaibrahamgil çal.. DJ eger Prens Charles degilse bi zahmet calsin artik..

    Gorunen o ki Gerard'i degil de bence o dj'i transfer etmek gerkiyor, en azindan yine emre kadar irrasyonel ama daha az masrafli bir adam almis oluruz.. Hem kurtlar vadisi de izlememistir buyuk ihtimalle..

Yorum Gönder