Twitterlanasıca


twitter

1 saat öncesine kadar twitter nedir en ufak bir fikrim yoktu. Jon Stewart "Twitter Frenzy" diye program yapmış, Facebook 500 milyon dolar teklif etmiş alamamış, 2007 yılının web uygulaması ve bunun gibi bir ton övücü sıfat, sadece "ne yapıyorsun" sorusuna 140 karakter ile cevap vermenizi sağlayan bir site için. Ancak bu küçük uygulama ve fikir, insanların katılımıyla büyüyerek yepyeni, öngörülemez ve kendi kuralları içerisinde son derece eğlenceli bir şey haline dönüşüyor. Papazincayiri artık twitter da, Chuck Palahniuk, Barack Obama ile Stoya'yı aynı anda takip ediyoruz. (Bir de çakma Jose Mourinho var)



8 comments:

  1. aethewulf dedi ki...

    takip ediyoruz derken, onurum twitter şifresini sana göndereyim bari oraya yaz. 140 harf istiyor sadece. kahve içip papazı okuyorum, iş arasında herald tribune'e bakıyorum, gol olur filan diye yazarsın.

  2. onurpasa dedi ki...

    bu ablamiz varsa gol olsun zaten, ben yazarim muhim degil.. sizin icin bu fedakarligi yaparim bak..

  3. Adsız dedi ki...

    Stoya için takım değiştiririm.

  4. aethewulf dedi ki...

    hahaha dream endless'a özel müthiş kampanya, "papazınçayından dev hizmet: 45 fenerbahçe maçı biletine stoya"

    ama esas bomba çakma mourinho'da bugün "i am with my special family" notunu görünce deli güldüm ofiste.

  5. PVH dedi ki...

    <3 nedir yahu. her gun 100 kere gormeye basladim?

  6. aethewulf dedi ki...

    seviyorum demek, kalp demek, nestle gibi eriyik haldeyim demek PVH.

    Her gün 100 kere kim gösteriyor olm bunu sana? Yolun açık bahtın açık galiba?

  7. PVH dedi ki...

    hakikaten kalp demekmis, yalniz bu "3" kalpten cok baska bir organin tepeden gorunusu gibi duruyor.

  8. aethewulf dedi ki...

    wags the offside'da dolaşmanın etkisidir o paşam.

Yorum Gönder