Fotomaçta Kafalar İyi


fotomaç

Bugün Fotomaç’ta iki adet haber vardı. Biri, artık hepimizin kanıksadığı ve hiçbir heyecan duymadığımız Eto’o’nun Fenerbahçe ile anlaştığı yönünde. Fotomaç’a göre bizim yönetim senede 12 kere Eto’o ile görüşüp, el sıkışıyor, iş imzaya kalıyor. Geçiyoruz, diğeri daha heyecan verici. Guiza demiş ki “F. Bahçe’de kafayı yiyorum.” Manşeti okuyunca diyorum ki Guiza delirdi, Guiza manyak oldu, Fenerbahçe onu bunalttı, La Liga’yı özlüyor, yuvasına koşmak istiyor. Haberi okumaya başlıyorum,şöyle

Güiza, "Uzun zamandır İspanya Milli Takımı'na çağrılıp çağrılmayacağımı düşündüğüm için kafayı yiyorum" dedi. Marca gazetesine konuşan Güiza, "Del Bosque çağırırsa çok mutlu olacağım" diye konuştu.

Haberin devamı da şu:
F.Bahçe ile 4 yıllık sözleşmesi olduğunu belirten İspanyol oyuncu şunları söyledi: "Ülkemi özlüyorum ama F.Bahçe'de mutluyum. Çünkü bana değer veriyorlar.

Guiza Fenerbahçe’de mutluyum diyor. Manşet: F.Bahçe’de kafayı yiyorum.

Bir iş yeri politikası belirleser, ayık kafayla işe gelseler bari. Şerefe diye gazete okuyoruz.

[Kaynak] http://www.fotomac.com.tr/fen105.html


0 comments:

Yorum Gönder