Yüreğine Sağlık Milliyet


Milliyet

Hürriyet'ten sonra en sevdiğim gazeteyi sorduklarında cevap vermekte çok zorlanıyordum. Vatan, Milliyet şahane gazeteler. Dünkü Arda haberinden sonra artık gönül rahatlığıyla Milliyet diyorum.

Benitez'in elini çabuk tutup Arda Turan'ı transfer etmesini istedi. (Benitez by Arda anymore-Al artık Arda'yı Benitez)
Benitez by Arda anymore - Cümle çözümlemesi yapıyorum. "by" dedikleri aslında buy oluyor "satın almak" anlamında. anymore'u da sanırım redhouse'dan bulmuşlar. İngilizce bilmeyenlere anlatalım "Al artık" cümlesindeki artık İngilizce'de farklı bir kelime. anymore, "Artık bu gazete okunmaz" cümlesindeki artıkla aynı anlamda. Allahtan yemek artığı anlamındaki kelimenin anlamını bulup "Benitez by Arda leftover" yazmamışlar. Yüreğine sağlık Milliyet, seni seviyoruz bunu bil, ama Hürriyet'in yeri hâlâ ayrı. Bunu da antu'da buldum bu arada, her girdiğimde bir şey buluyorum zaten.



4 comments:

  1. güvenegüvene dedi ki...

    Arda özellikle Liverpool forumlarında tartışılan bir isim.Liverpool'a gelmesini isteyende var istemeyende.(Bu da çok doğal)Özellikle antu'da Arda sanki sadece Türkiye'de bilniyormuş gibi yorumlar var.Onlara göre Arda en fazla hull city'de felan oynar(Fenerbahçe taraftarından başka bir şey beklememek gerekir).Ama dışarıdaki insanlar öyle görmüyorlar.
    Kazım Avcı röportajında da belirtmişti Juventus Arda ile ciddi bir şekilde ilgilendi ama Juventus'u kaldırıp kaldıramayıcığı konusunda şüphe duyduklarından vazgeçtiler demişti.
    Ülkemiz değerlerine hiçbir zaman sahip çıkmadığımız gibi Arda'ya da sahip çıkmıyoruz.Sadece futbol anlamında değil.Hiçbir zaman ülkemiz değerlerine sahip çıkmıyoruz..

  2. emredici dedi ki...

    internetteki apaçi imzaları gibi. "By ArDa"

  3. PVH dedi ki...

    T.Güven, yazdiklarinin konuyla alakasi ne?

  4. mustafa dedi ki...

    Uğraşıyorlar ama hala kakalayamadılar. Bu Arda nedense bana hep Doğan görünümlü Şahin'i hatırlatıyor.

Yorum Gönder