Ukiç Fenerbahçe'de


Ukic

Son bir haftadır gündemde olan Ukiç transferi bugün itibariyle doğrulandı. Nihayet gerçek bir point guarda kavuştuk, darısı dört numaraya. Yalnız Nedim Karakaş’dan, Ukiç transferini açıklarken Iverson transferinin son anda yattığını duyunca buruk bir sevinç oldu Ukiç’in gelmesi. Iverson’ın takıma bir katkı yapacağını falan düşünmüyorum ama kulübün adının dünyadaki tanınırlığı ve salona seyirci çekme konusunda inanılmaz bir sey olurdu. İşin ilginç tarafı koçu Tanjeviç olan ve iki ay önce Solomon’u sorunlu diye gönderen bir kulübün dünyanın en sorunlu oyuncularından bir tanesi olan Iverson’ı almak istemesi. Yani demek ki yönetimin de pek Tanjeviç’i salladığı yok. Bu mevsimde yapılabilecek en iyi transferlerden birisi Ukiç, bunun için hiç yönetim biçimlerini hiç tasvip etmesek de yönetimi tebrik edelim. Eurolaegue için hala pek umudum yok Top 16’dan ilerisini görmemiz mucize; ama Efes’e karşı bir adım öndeyiz şimdi.



3 comments:

  1. Adsız dedi ki...

    son zamanlarda duyduğum en güzel haber. bir de futbol takımına tuncay geri dönse bu kadar sevinirdim.

  2. altug dedi ki...

    ukic tanjevic'in istedigi bir oyuncu. yoneticiler devreye girmeden (yani maddi konularda) tanjevic ile ukic'in presipte gorustuklerini ve ukic'in ikna oldugunu biliyorum. ki zaten gerek hirvat basininda yazilanlar, gerekse hirvatistan milli takimi kocu Vrankovic'in soyledikleri transferin tanjevic ilgisi ve bilgisi dahilinde yurudugunu gosteriyor.

    iverson meselesi ise tek kelime ile fantastik. ismi ortaya atildiktan ve asama kaydedildikten sonra herhangi bir kocun iverson gelmesin diyecegine inanmak zor. belki de hepsi icten ice gelmesin diye dua eder onu bilemem :)

    boyle bir firsati yaratabilmis yonetimin de isin teknik boyutundan cok, saha disi etkisi ile ilgilenecegini dusunmek cok normal.

    simdi karsilastirdiginiz adam solomon ile iverson. bir tanesi nba kariyerinde tutunamamis, hatta ukic'in arkasinda 3. guard pozisyonuna dusmus ve 7 ayda 3 takim gezmis bir "sorunlu" digeri nba'in super yildizlarindan biri haline gelebilmis bir "sorunlu".

    dolayisiyla kendisine uygulanacak olan disiplin uygulamalari muhakkak farkli olurdu.

    farklilik derken sadece kocun yaklasimini kastetmiyorum. takim arkadaslarinin yaklasimlari da onemli. ornegin solomon'un sorunlu hallerine giricek, kinsey, greer, mirsad, omer gibi oyuncular takarken, en kariyerli giricek bile iverson'a saygi duyardi muhtemelen.

    potada fener programinda ukic'in transferinin iverson adi ile birlikte anilmasini yanlis buldum. son derece onemli bir transferin degerini dusurduk. oysa akli selim bir bakis acisiyla cok daha akilci bir transfer ukic.

    belki 2-3 ay sonra, en azindan ukic rustunu ispat ettiginde magazinel bir ani olarak neredeyse iverson geliyordu gibilerinden bahsedilebilir, ulker city ile birlestirilerek gelecek icin heyecan yaratilabilirdi.

  3. Ortega dedi ki...

    Iverson gelse oturur ağlardım herhalde. Sevinç gözyaşları :D

Yorum Gönder