2009-2010 Sezonu
Fenerbahçe Fikstürü ve İstatistikleri


fenerbahce

Son güncelleme - 17 Mayıs 2010 - 09:00






1. Hafta:DenizlisporFenerbahçe: 0-2

2. Hafta:FenerbahçeSivasspor: 3-0

3. Hafta:DiyarbakırsporFenerbahçe: 1-3

4. Hafta:FenerbahçeManisaspor: 2-1

5. Hafta:BursasporFenerbahçe: 0-1

6. Hafta:FenerbahçeBüyükşehir Bld: 1-0

7. Hafta:AntalyasporFenerbahçe: 1-2

8. Hafta:FenerbahçeGençlerbirliği: 3-0

9. Hafta:GaziantepsporFenerbahçe: 2-1

10. Hafta:FenerbahçeGalatasaray: 3-1

11. Hafta:KayserisporFenerbahçe: 1-1

12. Hafta:FenerbahçeAnkaraspor: 3-0*

13. Hafta:BeşiktaşFenerbahçe: 3-0

14. Hafta:FenerbahçeKasımpaşa: 1-3

15. Hafta:EskişehirsporFenerbahçe: 2-1

16. Hafta:FenerbahçeAnkaragücü: 3-2

17. Hafta:TrabzonsporFenerbahçe: 0-1

18. Hafta:FenerbahçeDenizlispor: 3-1

19. Hafta:SivassporFenerbahçe: 1-5

20. Hafta:FenerbahçeDiyarbakırspor: 1-1

21. Hafta:ManisasporFenerbahçe: 2-2

22. Hafta:FenerbahçeBursaspor: 2-3

23. Hafta:Büyükşehir BldFenerbahçe: 2-1

24. Hafta:FenerbahçeAntalyaspor: 1-0

25. Hafta:GençlerbirliğiFenerbahçe: 0-0

26. Hafta:FenerbahçeGaziantepspor: 1-0

27. Hafta:GalatasarayFenerbahçe: 0-1

28. Hafta:FenerbahçeKayserispor: 2-0

29. Hafta:AnkarasporFenerbahçe: 0-3*

30. Hafta:FenerbahçeBeşiktaş: 1-0

31. Hafta:KasımpaşaFenerbahçe: 0-1

32. Hafta:FenerbahçeEskişehirspor: 2-0

33. Hafta:AnkaragücüFenerbahçe: 0-3

34. Hafta:FenerbahçeTrabzonspor: 1-1

* Ankaraspor küme düşürüldüğü için bu sezondaki bütün maçları 3-0 hükmen sonuçlandı.

stats

Lig Sonunda Oyuncu İstatistikleri (Bu sezonda 32 maç oynanmıştır)


Not: İstatistikler hakkında ayrıntılı bilgi

standings

Puan Durumu


standings

Gol Krallığı




8 comments:

  1. Adsız dedi ki...

    Ya burda birde oyuncuların yaptığı pas olumlu kullandığı toplar gibi detaylar olcaktı ki o zaman görecektik saha içinde kazım beyfendi oynadığında uğurun bu takımın oyuncusu olup olamayacağını...

  2. PVH dedi ki...

    Valla olumlu/olumsuz pasi bir kere tutmayi denedim 10 dakika dayanabildim, ozellikle tv basinda imkansiz, maci izleyemiyor insan. Bizim gazetelerin falan istatistikci tutup duzenli yayinlamalari gerek ama o da yok. Yok yani maalesef su anda.

  3. Metonet dedi ki...

    niye devam etmiyorsun? bir çok görünmeyen şey ortaya çıkıyor böyle tablolarla. bende ilk 3-5 maçlık gs'yi hazırlayıp yarım bıraktım, bunu görünce gaza gelip bir daha deneyim bakalım ne çıkacak ortaya.

  4. PVH dedi ki...

    Devam ediyorum arkadaslar, panik yok :) Gecen hafta uzun bir yolculuk yapmistim, unutmusum. 2-3 gun sonra Sivasspor macinin da bilgileriyle birlikte guncelleyecegim. Kusura bakmayin, simdi normal duzenime dondum, daha duzenli guncelleyecegim sezon sonuna kadar.

  5. PVH dedi ki...

    19. hafta itibariyle guncellendi.

  6. Metonet dedi ki...

    bir de Avrupa maçlarını bekliyoruz o zaman. eline sağlık.

  7. Metonet dedi ki...

    link aldım TSL ve Avrupa'yı benim bloga. GS'yi de ekledim. BJK'yi yapıyorum şimdi de.
    atanalirspor.blogspot.com

  8. PVH dedi ki...

    Sorun degil Metonet, en azindan usulen bir link verildiginde dert etmiyoruz yazilarimizin, derlediklerimizin paylasilmasini :)

    Gecen haftaki Gencler macini eklemeyi unutmusum bu arada, bugunku mactan sonra birlikte ekleyeyim.

Yorum Gönder