Bunu Nasıl Iskalamışız?


baban kimdi

Eski fotoğrafları kurcalarken bir tanesine denk geldim, bunu nasıl bugüne kadar ıskalamışız, nasıl böyle bir nimetten istifade edememişiz hayretler içindeyim? İşte pankart yukarıda. 2006 - 2007 sezonunda Kadıköy'de oynanan Gs maçında asılmış. Bugüne kadar bunu bilsek hiç sıkıntı çekmezdik. Ortamda Galatasaray, Fenerbahçe falan tartışma mı var, ver şiiri.

- Fenerbahçe'den bir şey olmaz.
- Mazideki halini unutma lan!
- Yok abi Gs iyi bak, kadro falan.
- Lan baban kimdi bilemezdin şerefsiz!!!
- Haklısın abi, düşünemedim bi an...

- Abi bu Guiza İspanya'nın Ali Lukunkusu diyorlar.
- Fenerbahçe'ye dil uzatma sebepsiz!
- Yok abi dilden değil de, zaten Emre de para için gelmiş bence.
- Lan sen anandan çıkardın ama baban kimdi bilemezdin şerefsiz!!!
- Pardon abi, zaten aslında Guiza 40 gol atar diye düşünüyordum, muhabbet açayım dedim...



2 comments:

  1. oralardaniyivurur dedi ki...

    Tam olarak ne demek istediğinizi anlayamadım?
    Açılan pankartın saçma oluşundan mı şikayet ediyorsunuz yoksa düz geyik mi yapıyorsunuz?
    yoksa..

  2. aethewulf dedi ki...

    bence PVH üçü bir arada yapmış, açılan pankartla da dalga geçiyor, düz geyik de yapıyor, bu babanı bilemezdin şiiri savunusunun kendisiyle de dalga geçiyor. daha detaylısı " http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=tartisma+duzeyinde+be+hey+durzu+esigi "

Yorum Gönder