Fenerbahçe 3 - Ankaragücü 2
TSL 12/12/2009



Fenerbahçe'nin gollerini 26 ve 59. dakikalarda Alex ve 87. dakikada Daniel Güiza atarken konuk ekibin gollerini 38. dakikada Vassell ve 49. dakikada Aydın kaydetti. Bu skorla Fenerbahçe puanını 34 yaparak liderlik koltuğuna oturdu. Ankaragücü ise 17 puanla 12. sırada kaldı.

Fenerbahçe, en son galbiyetini 10. haftada ezeli rakibi Galatasaray'a karşı 3-0'lık skorla almıştı.

Ankaragücü maçında sarı kart gören Roberto Carlos cezalı duruma düştü. Ligde bundan önce 3 sarı kartı bulunan Brezilyalı yıldız, bu akşam gördüğü kartla 4. sarı kartına ulaşarak cezalı oldu. Brezilyalı futbolcu, Fenerbahçe'nin ligde ilk yarının son haftasında deplasmanda Trabzonspor ile yapacağı mücadelede forma giyemeyecek.

FENERBAHÇE: 3 - ANKARAGÜCÜ: 2
Stat: FB Şükrü Saracoğlu
Hakemler: Halis Özkahya, Volkan Narinç, Ekrem Kan
Fenerbahçe: Volkan Demirel, Gökhan, Lugano, Bilica, Roberto Carlos, Mehmet Topuz (Dk. 87 Uğur), Selçuk (Dk. 75 Semih), Cristian, Özer, Alex, Güiza (Dk. 90 Deniz)
Ankaragücü: Senecky, El Yasa, Brabec, Baki, Broggi, Cihan (Dk. 90 3 Volkan), Adem, Hürriyet, Aydın, Metin (Dk. 61 Meye), Vassell (Dk. 77 Konate)
Goller: Dk. 27 ve 60 Alex, Dk. 87 Güiza (Fenerbahçe), Dk. 38 Vassell, Dk. 49 Aydın (Ankaragücü)
Sarı kartlar: Dk. 3 El Yasa, Dk. 60 Hürriyet (Ankaragücü), Dk. 50 Roberto Carlos, Dk. 90 1 Deniz (Fenerbahçe)


5 comments:

  1. Adsız dedi ki...

    Galatasaray'ı 3-1 yenmiştik. Typo olmuş sanırım.

  2. sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

    şöyle sıralayım bende birşeyleri.

    hürriyetin özer e attığı tekme kırmızı kart
    elyasa'nın attığı tekme neyse artık topa bakmıyor adama bakıyorlar
    ankaragücünün 2.golündeki sanırım metin in bilica yı itmesi neyse artık
    bizim pozisyona gelelim hakem'in onu net göreceğini sanmıyorum gol verseydi de belkide birşey diyemezdim ama vermedi.
    Mücadele ettik bu maçta,geçen 3 maçta mücadele bu kadar mıydı bilmiyorum.
    özer ,sahanın en iyilerinden biriydi,selçuk çok hata yaptı,baroni açıkları kapatmaya çalıştı.sol kanat ve sağ kanat hiç çalışmadı
    memet topuz un ne oynadığını ben çözemedim,çözen varsa söylesin.takıma katkısınıda göremedim şu ana kadar .
    ondan sonra alex bu takım için ne kadar önemli oldugunu yine gösterdi ama alex siz oynamaya alışmamız gerek
    Emre,ne zaman takıma gelecek acaba merak ediyorum,emre gelirse selçuk gitcek takım daha koşar hale gelecek.
    zorla kazandık,daha çok mücadele gerek daha çok.

    sallanyuvarlan.blogspot.com

    saygılar.

  3. Chandler dedi ki...

    Hocam siz hala yasiyomusunuz? Bir adet seks partisi, bir adet sike iddiasi, ve de Aziz Yildirim'in en taze sahte istifasini kacirdiginizi hatirlatmak isterim.

  4. PVH dedi ki...

    Ben biraz uzun bir yolculuktan sonra ulke degistirdim, bir sure internetim bile yoktu uzak kaldim gundeme. Seks partisini biliyorum da digerlerinin ne oldugu konusunda hic fikrim yok, Aziz Yildirim istifa etti yazmiyor hicbir yerde.

  5. gökhan dedi ki...

    kulüpler birliğini kastediyor arkadaş...

Yorum Gönder