Newcastle Deplasman Forması Satış Rekoru Kırdı


newcastle deplasman

Newcastle taraftarı olmak da ne çileymiş. Tarihinin en kötü sezonlarından birini yaşa, takımın sahibi kulübü satmaya çalışsın ve bir tane bile düzgün alıcı bulamasın, ciddiymiş gibi duran tek alıcı ise bütünüyle "şaka" çıksın, bütün bu aşağılamaların sonucunda ise kulüp yönetimi forma diye bu şeyi satışa çıkarsın. Newcastle taraftarı bu olaya rekor sayılacak bir tepki göstermiş, çıktığı gün %20 indirimle satışa sunulan formayı almak için sadece 3 kişi başvurmuş. Formayı almak için ilk başvuran 18 yaşındaki Stephan Watson da ne düşünüldüğü sorulduğunda şöyle demiş: "Formayı hiç sevmedim ama ben bir Newcastle taraftarıyım ve bu formayı aldığım için yine de mutluyum. Şimdi gerçekten formayı elime aldım ve düşünüyorum da belki üstüne bir şeyler giyerim"

Abi "üstüne bir şeyler giyerim mi?" yahu kendi başına bile giyilemeyen bir formayı almış olmak, gerçekten korkunç.



8 comments:

  1. Beercholic dedi ki...

    Yalnız forma inanılmaz güzel ya.. Yoksa ben mi çok zevksizim?

  2. Richi dedi ki...

    burada ne anlatilmak istenmis?!

  3. Zak dedi ki...

    Negzel forma işte niye kisme beğenmiyo anlamadım. Fener'in sarı beyaz formayı andırıyo işte.

  4. Son Silahsor dedi ki...

    Bizim çubuklu (Fenerbahçe) formalarımızdan daha güzel.

    Ama galiba Newcastle taraftarları kulübün renkleriyle alakası olmadığı için tepki gösteriyorlar.

  5. Adsız dedi ki...

    ben bu formadan alirim kardesim.. ha newcastle icin renkler biraz uyuz, o kadar da alternatif olmasin. ama onu onemsemeyen icin cogguzel

  6. Adsız dedi ki...

    renklerden bağımsız bakınca tasarım güzel de... bu ne yahu arı gibi olmuş elemanlar :)

  7. Tarjeta Amarilla dedi ki...

    az once flyingdutchman'de gordum %20 indirim baslamis formalarda :)

  8. ardiles dedi ki...

    Mor dan iyidir. Mor da iyidir ama.

Yorum Gönder