Eusebio Papazın Çayırı'na Konuştu: Obrigado


eusebio

Kendisiyle Madrid Havaalanı'nda karşılaştım. C. Ronaldo'nun imza töreninden sonra Lizbon'a dönüyordu. Uzaktan gördüğümde bir elim ayağım titredi. Doğrusu bu. Eusebio lan. Hatta yanda oturana döndüm "Eusebio" dedim "Si" dedi adam. O da bir anda heyecanlandı. Eusebio da gelip arkama oturunca artık dedim bunu yapmam lazım. Gittim yanına kendisini görmekten ne kadar mutlu olduğumu, bir imza alıp alamayacağımı filan söyledim "tabii canım" gibilerinden bir şey dedi. Bir fotoğraf çektirdik, biraz konuştuk. En sonunda hatırladığım tek net demeci Obrigado oldu. Teşekkür ederim demek. Bu muhteşem açıklama haberlere bomba gibi düşer mi bilmiyorum ama, alenen Eusebio ile fotoğraf çektirip imzalı fotosunu aldım ya nasıl keyfim yerinde. Davidoff Aromatic Cigarello yaktım. Acaip artistim, bilemezsin.



7 comments:

  1. PVH dedi ki...

    Sorular.

    1. Hangi dilde konustunuz?
    2. # obrigado/a - thank you, informal. Portekizce mi ogrendin?
    3. Eusebio'yu nasil tanidin?

  2. PVH dedi ki...

    Bir de not olarak belirtmek isterim, bugun giydigim gomlek neredeyse senin gomlegin tipkisinin aynisi, hatta yakasinin ic tarafi beyaz degil onun disinda tamamen ayni, cok fena pisti olurmusuz...

  3. Othello dedi ki...

    Bu aciklama ile yer yerinden oynar!

  4. Redman dedi ki...

    Iyi goz varmis hocam sende. Ben buna benzer 10 tane adam goruyorum burada her gun. Bir tanesine de "Ulan bu Eusebio mu acaba?" diye donup bir daha bakmamisimdir herhalde.

  5. Bolat dedi ki...

    Ben Eusebio'nun kim oldugunu dahi tam bilmiyorum; biliyor musunuz:$

    Tebrik ederim...

  6. aethewulf dedi ki...

    1- ingilizce. daha çok o konuştu ben dinledim.

    2- portekizce öğrendim abi. bir teşekkür etmeyi bir de hesap istemeyi biliyorum. tuzlu kılıç balığı, klasik usul pişirilmiş sardinha ve bira istemeyi de hallettim. güzel şarabı da var. onlardan sonra bahsederim uzun uzun.

    3- madrid havalimanındaydı. tekerlekli sandalye gibi bir şeyde refakatçisi ile gidiyordu. tesadüfen o gün istanbul madrid uçağında el pais dağıtılırken bir tane aldım, spor bölümünde c.ronaldo ile eusebio'nun fotoğrafı vardı. ayrıca nasıl tanınmaz lan? etrafında yer yerinden oynuyordu. benden sonra 30 kişi gelip imza aldı.

  7. Adsız dedi ki...

    Bonservisi elindedir değil mi bu adamın ? :D

Yorum Gönder