Michaela Ochotská


Michaela Ochotská

Tomáš Ujfaluši'nin eski sevgilisi Michaela Prag Üniversitesi uluslararası ilişkilerden mezun olmuş. TV'de sunuculuk yapıyor. Tomas kendisini 6 tane hayat kadını ile aldatıp sonra da milli takımdan yasaklandıktan sonra ayrılmışlar. Şimdi de işte kendi geçimini sağlamak için emek kokan elleriyle çalışan bu Doğu Avrupa kızı, gözleri yaşlı geleceğe umutla bakıyor. Dur lan buralar bayağı saçma oldu. İnzaghi'nin sevgilisi olunca ne kolay oluyor halbuki. Geçen Elena'da da böyle zorlandım. Onur artık bu bölümü devralma vaktin geldi, onu söylemek istiyorum.



2 comments:

  1. sseldne maerd dedi ki...

    Biliyorsun futbol hakkında yorum yazmıyorum blog'a uzun zamandır da bu terbiyesizliğe sessiz kalamazdım, birincisinde sustum ikincisinde patlıyorum. Stoya seven adamın bu fake blondie'lerle, fake boobie'lerle ne işi var kuzum? Hiç yakıştıramadım.

    Bu arada yorumu yazarken aklıma aceto ve 5posta karışımı bir blog geldi. Hemen çalışmalara başlıyorum. İlk başlıklar;

    Lugano: Fenerbahçe'nin Nacho Vidal'ı Sessiz
    Emre Belözoğlu: Ortasahanın Gianna Michaels'ı
    Mehmet Topuz Transferi Sasha Grey Kılına Döndü
    Rijkaard Tercihi Ve Interracial Sistemin Dönüşü

    Ortak alırım, senede 1 milyon hiti vururuz.

  2. aethewulf dedi ki...

    ahahah dream konular iyiymiş yalnız. bu sıkıcı ve tekdüze blog aleminin standart şablonlarını yıkarız. yalnız aceto tipi bir blog sana yakışır hakikaten "objektif", "tarafsız", galatasaray blogu. ;)

Yorum Gönder