Mehmet Topuz Transferi #4 - Karakter


mehmet topuz

"En son bu olaylar olmadan 1 hafta kadar önce Mehmet beni aradı. ‘Ben başkanınıza ulaşmak istiyorum. Fenebahçe’ye gelmek istiyorum’ dedi. Hatta ben de kendisine ‘Artık kendini aştın. 3 büyüklerde oynama zamanın geldi’ dedim. Mehmet Topuz, ‘başkan Aziz Yıldırım’ı arayabilir miyim’ dedi. Ben de ‘yok ben ararım sen arama’ dedim. O zamanlar Beşiktaş muhabbetleri yoktu. Başkanı aradım; Topuz sizi aramak istiyor dedim. O da ‘şu an istirahat ediyorum, ben yarın onu ararım’ dedi. Ben de Topuz’a; yarın başkan arar seni dedim. Ondan sonra Aziz Yıldırım ile Mehmet Topuz görüştü mü görüşmedi mi bilmiyorum. "
Rıdvan Dilmen
(bkz: http://www.ntvmsnbc.com/id/24973877/)


"Rıdvan'ın aradığı gün aramadım. Bir sonraki gün aradım. Dedim ki "Bak beni herkese aratıyorsun, beni aratmana gerek yok, biz seni alıcaz ama önce Başkanınla aramızdaki durumu çözmemiz lazım. Oturup onunla konuşup gerekli anlaşmayı yaptıktan sonra seninle anlaşırız dedim. Bugün Beşiktaş'la konuşmaları geçen bütün konuları bana söyledi. Ben de bunun böyle olamayacağını, Sayın Recep Mamur'la dostluğumun olduğunu ve bir kulüp başkanı olarak bunu yapamayacağımı, FİFA ve TFF Kurallarına uygun olarak bunu yapacağımı söyledim. Kendisi İstanbul'a gelmek istedi. Hayır gelme dedim orada bekle. Ben bunu hallettikten sonra kendisiyle konuşacağımı söyledim. Hatta bu menejerler senin menejerin mi diye sordum, hayır ben bir imza atmadım dedi. Tamam dedim bekle. Recep Beyle de biz o gece oturduk konuştuk anlaştık. Fakat sonra duydum ki Beşiktaş'la anlaşmış. Bu çocuğu bir otele götürüp de eski günlerdeki gibi saklamasınlar. Baskı altında tutmasınlar."
Aziz Yıldırım
bkz: (http://img190.imagesha....0090607234304h.mp4)

"Süleyman Hurma benim için kulübe gelen teklif olmadığını söyledi. İnandırıcı gelmedi. Pazartesi akşamı Aziz Yıldırım'ın telefonunu almak için Rıdman Dilmen'i aradım. Rıdvan neden konuşmak istediğimi sordu. Fenerbahçe'nin benimle ilgilenip ilgilenmediğimi öğrenmek istediğimi söyledim. Rıdvan Dilmen, Başkan Yıldırım'ı konuyu ileteceğini söyledi. Salı günü Başkan Yıldırım beni aradı ve Fenerbahçe'de oynamak isteyip istemediğimi sordu. Ben de 'Evet' dedim. Sayın Başkan, önce kulübümle görüşmesi gerektiğini söyledi. Fenerbahçe'nin teklifi içten gelmediği için ertesi gün Beşiktaş'la görüştüm ve anlaştım. Beşiktaşlıyım. Bu saatten sonra siyah-beyazlı formadan başkasını giymem"
Mehmet Topuz
(bkz: http://www.radikal.com.tr/....&CategoryID=84)

"2004 yılında Ergun Gürsoy ile birlikte Mehmet'i kadromuza katmak için Kayserispor Başkanı Recep Mamur ve Mehmet Topuz ile görüşmüştük. Anlaşma noktasına geldiğimiz transfer son onda gerçekleşmemişti. Bugün ilginç olan Mehmet Topuz'un açıklamaları. Mehmet, doğuştan Galatasaraylı olduğunu söylemişti. Benimde bildiğim Mehmet Topuz, doğuştan Galatasaraylı."
Fatih Gökşen
(bkz: http://www.kanalturk.com.tr/Haber.php?Haber_id=12945)

"Bunun parayla-pulla ilgisi yok. Ben Beşiktaşlıyım. Oynamak istediğim kulüple görüştüm ve anlaştım. Kayserispor'un bana anlayış göstermesini istiyorum. F.Bahçe camiasının da aynı şekilde düşünüp, en doğru kararına vereceğine inanıyorum"
Mehmet Topuz
(bkz: http://www.fotomac.com.tr/bes107.html)

Mehmet Topuz doğru söylüyor, parayla pulla ilgisi yok, Fenerbahçe'ye yakışmıyor.


3 comments:

  1. B. dedi ki...

    biz Fenerbahçe'ye iyi oyuncu değil,çubukluyu taşıyabilecek,karakterli oyuncu arıyoruz

    hele ki bir yavşağı hiç değil!

  2. Chandler dedi ki...

    Eger Besiktas ve Mehmet'in inatlari inatsa, en gec onumuzdeki sezonun basinda kavusurlar birbirlerine. Ama onun yaninda Besiktas FIFA'dan cezasini da pasa pasa alir. Sonra da aglarlar, "FIFA iki buyuk yaratmaya calisiyor!" diye.

  3. medgallis dedi ki...

    eğer rıdvan söylemişse doğrudur.
    olaylar bu noktaya gelmeden önce de dediğim gibi belki mevkisinin türkiyedeki en iyi adamı ama ben karakter notu ortalamanın çok altında bir adamı fenerbahçede görmeyi istemem.
    aziz yıldırım belki de düşünülenin aksine kar amaçlı yapmıştır bu hamleyi. getirsin beşiktaş on milyon euro'yu alsın 'topuz'u.
    'iki büyük' ne büyük yanılgı beşiktaş başkanı adına. oysa tek büyük var:fenerbahçe.. ikinci büyük diyerek yeni rakıyı işaret ediyorlarsa bilemem.

Yorum Gönder