Ordudan Ayrı Düz Koşu


firkateyn

Maalesef ülkemizde futbolla yatıp kalkanlara değil sadece futbolculara askerlik yaşıyla ilgili kanun yapıldığından ve 3 sene boyunca Emre gibi yurtdışında uzun süreli sakatlıklar geçirmediğim için yarın itibariyle askerlik için Mardin'e gidiyorum. Futbol takımını dönüşte Şampiyonlar Liginde gruptan çıkmış, Semih'in bütün maçlara 11 başladığı ve ligde lider teslim almak istiyorum. Bütün renklerin haki yeşile çaldığı bir coğrafyada inatla bütün renklere sarı-laciverti bulaştırabilmek ve Saraçoğluna 1400 km'den bolca "gol" diye bağırabilmek umuduyla. Hoşçakalın...




8 comments:

  1. Okechukwu dedi ki...

    hayırlı tezkereler birader

  2. Adsız dedi ki...

    hayırlı tezkereler

  3. Burak Doğan dedi ki...

    Yola çıkmışsındır ya, hayırlı yolculuklar, hayırlı tezkereler..

  4. Adsız dedi ki...

    hayırlı tezkereler

  5. skiptomylou dedi ki...

    hayırlı teskereler. bu askere gidişle birlikte bu blog tam bir "geç buldum, çabuk kaybettim" durumu oldu benim için. hayırlısıyla gel inşallah da kaldığın yerden devam et...

  6. PVH dedi ki...

    Bir tek Fatih gitti yahu, kalanimiz burada :) Blog duruyor yerli yerinde, tatile ciktik, isler yogunlasti, futbol namina konusacak sey yok zaten mac olmayinca, o yuzden pek yazi yazmiyorduk. Ligler baslasin bolca yazi olur yine.

  7. Beercholic dedi ki...

    hayırlı tezkereler..

  8. skiptomylou dedi ki...

    @PVH
    valla ne yalan söyleyeyim sen bu yorumu yazana kadar bu blog'un birden fazla yazar tarafından yazıldığının farkında değildim:) Sevindirici oldu benim adıma...

Yorum Gönder