EURO 2008 Finali


final01

Turniermannschaft vs Espana

torres

“Harika bir his. Gerçekten başardığımıza inanamıyorum. Bana öyle geliyor ki İspanya’ya dönene kadar da olanları tam olarak anlayamayacağız.”
Fernando Torres, 24, Futbolcu

final

“İzleyemiyorum, inanamıyorum, gerçekten hak ettiler”
Eva Lumbreras, 38, Öğretmen

bastian

“Eve dönüp, çalışıp, kendimizi geliştirmeliyiz.”
Joachim Löw, 48, Teknik Direktör

aragones

“Genelde ne hissettiğimi göstermem, yapım bu, ancak bugün kimi oyuncumlarımın yaptığı şeyler beni duygulandırdı.”
Luis Aragones, 69, Teknik Direktör

aragones

Ağlıyorum, bunun için tam 44 sene bekledik. Ne yapabileceğimizi göstermemiz gerekiyordu ve gösterdik.”
Hector Lopez, 28, Telefon mühendisi

kupa

“Campeones”
Marca, 70, Gazete

solen

“Bu yalnızca başlangıç, en iyisi önümüzde duruyor. Şimdi Dünya Kupası için çalışacağız.”
José Luis Rodríguez Zapatero, 47, Başbakan


3 comments:

  1. Adsız dedi ki...

    çocukların hepsi niye ispanya formalı??

  2. Adsız dedi ki...

    yoksa onlar ispanya forması değil mi? :)

  3. PVH dedi ki...

    Bi saibe donmus hakikaten. Ben olsam super kupa logosu sari-lacivert'e benziyor diye aglayan Besiktas gibi aglardim mactan once.

Yorum Gönder