Birisi Bana Bunun Mantığını Anlatsın
Arkadaş!


aurelio

Aurelio gidiyormuş. Menajeri Betis'le anlaştıklarını açıklamış. Şimdi Fenerbahçe bonservis isteyecek, Aurelio bonservisim elimde diyecek, olay UEFA'ya götürülecek, yepyeni bir Türkiye dosyası daha olacak ellerinde. Sonunda Fenerbahçe bonservisi tahsil etse de etmese de Aurelio'nun gitmek istediği belli.

Aurelio'nun gittiği takım Real Betis. Son üç sezonda neler yapmışlar bir bakalım. 2005-2006 sezonunu 14. sırada bitirmişler, küme düşen takımlardan 3 puan fazlaları var lig sonunda. 2006 yazında Joaquín gitmiş, iyice sıradanlaşmışlar, 2006-2007 sezonunu 16. sırada bitirmişler, bu sefer küme düşen takımlardan 1 puan fazla almışlar, daha heyecanlı bir lig yaşatmışlar taraftarlarına. Geçtiğimiz sezon büyük bir gelişim gösterip lig düşme potasından 5 puan ile ayrılmışlar ve ligi 13. bitirmişler.

Şampiyonlar Ligi'nde geçen sene çeyrek final oynamış, bu sezon yine büyük ihtimalle Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak bir takımdan böyle bir takıma... Sezona küme düşmemek için başlayan takımlarda oynamayı özlemek dışında ne mantığı olabilir? Birisi bana bunun mantığını anlatsın arkadaş.


3 comments:

  1. musti336 dedi ki...

    -Aurelio nasıl?

    -İyi çocuk.Bu brezilyalıların bir özelliği var hepsi ispanyada top oynamak istiyor.Aurelio da geldi bana‚ ispanyada top oynamak istediğini söyledi.Ama şimdilik kaldı.Bakalım ne olacak?

    aziz yıldırım 19 şubat 2008 tarihli hürriyet spor'da ertuğrul özkök'e böyle demiş ama bana hala mantıklı gelmiyor bu gidiş..

  2. Adsız dedi ki...

    bence de tek kelimeyle denyoluk!

    ama fb yönetiminin de bi şekilde ikna etmesi gerekirdi diye düşünüyorum.opsiyon hakkını kullanacağına çağır adamı 2.5-3 milyon avrodan yap 4 yıllık sözleşme bak o zaman gidiyomu. sonuna kadar da hak ediyo bu paraları.

  3. serdar dedi ki...

    emreyi bu takıma alıpta aurelioyu gönderen mantığı şiddetle kınıyorum.. fenerbahçe klubüne vereceğim özellikle maddi tüm desteğide sırf emrenin cebine benden para girmesin diye kesiyorum.. yazıklar olsun böyle anlayışa. umarım emre bu kadroya giremez....

Yorum Gönder