Hepsini geçtim de Bir Tireli olarak sormak istiyorum: sondan 3. fotoğraftaki Tire Tapu Sicil Müdürlüğü fotoğrafını nereden buldunuz Allah aşkına:D Oraya Aziz Bey'i zaten almazlar, Tirespor'un renkleri sarı-kırmızıdır.:D
Peki kulüp başkanları Aziz Yıldırım'da ne buluyor da habire Kulüpler Birliği başkanlığına tekrar seçiyorlar? Çok isteyen alsın kendi kulübüne başkan yapsın arkadaş...
bjk, gs, ts ve digerleri. tüm bu kuluplerin baskanları kalması icin ısrar ediyor ve adam da kabul ediyor. istifa edisi de bence gayet ilkelidir. oturdugu koltukla yapacagı cıkısların ortusmeyecegini dusundugu icin istifa etti. (tam da bu sıralarda siz de dahilbutun fenerbahceliler yonetimin, baskanın takımın hakkını koruyamadıgını dusunmuyor muydu?) karsısına rakip cıktı, herkes sakın donme bir daha dedi ve aziz yıldırım geri dondu di mi? hatalar yaptıgını kabul etsem de uzerine cok gidildigini dusunuyorum. sonucta olay suraya geliyor. aziz yıldırım istifa etsin. etmesin demiyor kimse. ama geri donmesin. neden? cunku kotu bir baskan, kulubu iyi yonetemiyor mu? yoksa istifadan donmek orf ve adetlerimize aykırı, gururumuz mu kırılıyor?
uzakara, istifa gerekcesinde "Fenerbahce'nin haklarini bu konumdayken koruyamiyorum" vardi. Cok ciddi bir neden bu. Anlayisla da karsiliyorum, istifasina saygi duyuyorum. Uc hafta sonra tekrar donuyorsa ona da saygi duyarim ama israrlarla kaldi hic ikna edici degil. 3 haftada ne degisti, Fenerbahce'nin haklari artik korunmaya muhtac degil mi? Bunu aciklasin, ikna olalim.
Istifanin toplumdaki algilanmasina dair yorumlarinin konumuzla ilgisi yok. Istifayi teorik olarak ele alip uzerine sosyal cikarim yapmaktan cok pratik bir durum var elimizde. Istifa icin one surulen nedenler aynen duruyorken geri donmek ne kadar dogru? Mantikli mi? Gururumuz, orfumuz falan hic umrumda degil. Fenerbahce'nin haklari vardi, ne oldu onlara?
bildigim kadarı ile "biz bu hakemlerle gitmeyecegiz, tff, mhk, tahkim isini düzgün yapsın" minvalinde konusmustu istifa ederken. daha sonra da hakem hatası vs hatırlamıyorum. (ayrıca futbol dısı ama turgay demirel de garip bir demec verdi gecen gün.) bana göre fenerbahce'nin hakları icin cıkısı düzgün yapmıstır ve etkili de olmustur. sopayı gostermesi simdilik yeterli oldu. kullanmaktan kacınmayacagını gayet iyi anlattı. gecmisteki kadar camurlu tartısmalara girmeden gerekli mesajı verdi. minimum kaos maksimum etki. simdi disaridan gorunen durum bu iken, ısrarlarla kaldı neden ikna edici olmuyor? kelimesi kelimesine her konusulanı bilmemiz her yasananı görmemiz mi gerekir, sonuclarını gozlemlemek yeterli olmuyor mu ikna olmanız icin?
Son 1 ayda sadece 1 tane lig maci yaptik. Gozlem icin yeterli orneklem sagliyorsa dogrudur. Kaldi ki sezon basindan beri hakemlerle alakali en ciddi sorunumuz cok kolay kart gostermeleri ve o tek macta da kart sinirindaki tum oyuncularimiz kart gordu. Bu hak yenmesi sorunu tam olarak neydi, nasil cozuldu gercekten anlamiyorum. Ikna olmayi gectim ne olup bitti anlamiyorum bile, anlatan olmadi zira.
O cıkıstan sonra ligde 3 mac yaptık..Kupa maclarını saymıyorum bile..Ankaragücü cizgiden cıkan top gol olarak verilebilirdi..Trabzon macı serkanın ofsaytla kesilen atagı ve denizli macı..Denizli macındaki kartlardan bir tek emreninkine agır diyebiliriz ama orda da santosu atabilirdi..Örnek Dün Carlosun atıldıgı pozisyon daha hafif bence..Birde sivas macı var..Bence hakemden en cok etkilendigimiz mactı..Kuddisiye ankara da 1 yarı boyunca tezahurat yapmıs biri olarak ki bir tek lehimize faul calmamıstı (Merak edenler hoojdonkun attıgı golle ve cızgıden cıkardıgı toplarla 1-0 olarak kazandıgımız karlı mac) o adamın tarafsızlıgına kimse inandıramaz hatta selcuk dereliden bile daha tehlikeli oldugunu dusunurum..O macı da 5-1 aldık..Aziz Yıldırımın gitmesini isteyenlerden biriyim sebebi de istifalardan dönmesi degil yabancı sınırlaması kaldırılsın diye bagırırken simdi 7 yabancıyla devam etmemiz gibi donuslerdir..Al kardesim bir tane 18 yasında bir cocuk umıt veren..Dursun +2 nin 1 kosesınde..Maliyeti ucuz al bir stoper veya orta saha..Hic olmadı satın alma opsiyonunu koyarak kirala..Tutarsa alırsın tutmazsa gönderirsin geri..
Dün oynana Sivas macı ile beraber 2 lig maci ve tabi kupa macları. Denizli macındaki kartlarda herhangi bir haksızlık sezd2iyseniz buyrun anlatın ben de ögreneyim. Net bir sekilde dogru idi kartlar. Emre'nin kartı belki tartısılır ama cok da yaygara cıkaracak bir kart degil. Bünyamin Gezer bile hayt huyt davranmıyorsa oyunculara bence baskanın cıkısı yerini bulmustur. neyse bu konular böyle gunler surebilir. Daha netlestirelim. "hak yenme sorunu tam olarak neydi" gibi bir cümleniz var. Yani tam birseyi tartısırken hop onun arkaplanı bir anda kayganlasıyor. soruyorum: Fenerbahce'nin hakkı yeniyor muydu? baskan istifa etmekte haklı mıydı? istifadan sonra Fenerbahce'ye karsı bir negatif tutum gördünüz mü?
birlik baskanlıgını bir kenara bırakırsak, Fenerbahce baskalıgından gitmeli mi? Sorumlu bir taraftar olarak giderse hangi isim gelmelidir? o ismin gelebilme sansı nedir?
Konumuzun Fenerbahce baskanligi ile ilgisi yok galiba? Istifa edip geri donuyor, biraksin bu isi de dememisim. Aziz Yildirim'i savunmak icin "kim gelsin yerine?"ye daha ilk yorumdan atlayabilirdiniz. 1 degil 3 mac yapilmis, gercekten cok ikna edici. Ortada "sistematik bicimde Fenerbahce'nin hakki yeniyor" iddiasi var, sonra kulupler birliginden bu sebeple istifa var ve sadece 3 macta bu haksizliklarin duzeldigi gorulmus ve geri donulmus. Kusura bakmayin ama gercekten fantastik bir iddia bu. Benim iddiam da su; Fenerbahce'nin hakki falan yenmiyordu, onu iddia eden sizsiniz, bu sezon cok ciddi bir hakem hatasiyla karsilasmadik, Aziz Yildirim tipki Fenerbahce baskanligindan istifa edip donmesindeki gibi bir amac ugruna, yani tek adamligini kuvvetlendirme ve destegi arttirma adina bu "sahte" istifayi verdi ve geri dondu. Fenerbahce haklari falan bahane, 3 macla ne, nasil anlasilacak? Boyle sey mi olur? Cocuk oyuncagi mi bu ki 2 sezon boyunca hakkiniz yenilecek ve onun duzeldigini 3 macla anlayacaksiniz?
Konumuz Aziz Yıldırım'ın istifa ve dönüşleri ise gayet de Fenerbahçe ile alakalıdır. Birlik başkanlığından bir kere istifa etmis ve geri dönmüstür fakat tepkilerin bu hale gelmesinin nedeni daha önce Fenerbahçe baskanlıgından istifaları ve donuslerıdır, bunların üst üste gelmesidir. Hatta Fenerbahce'den kac kere, birlik baskanlıgından kac kere istifa ettigini göz önüne alırsak istifa konusu daha cok Fenerbahce baskanlıgı ile alakalıdır. Bunu savunması daha kolay diye yazmıyorum, adını koyalım dogru anlasılsın diye yazıyorum. Aziz Yıldırım'ı savunmak degil yaptıgım. Eger karsıt her görüs onu savunmak olarak görülecekse bosuna devam etmeyeyim. Sizden farklı düsünen herkes otomatikman baskanın tarafına mı gececek? Elestirinize katılmamak gibi bir sansım olamaz mı? "kim gelsin yerine"yi cımbızla almanız gerekmezdi, bunu söylememin sebebi konuyu netlestirmek sizin neyi elestirdiginizi daha iyi anlamaktı, sınırları görmekti. Son yazınızda zaten fikrinizi acıkca yazmıssınız, iyi olmus, bir sekilde amacına ulasmıs yazım. Tek tek gidelim, karısmasın. *Aziz Yıldırım 2 sezon boyunca hakkımız yendi, o yüzden istifa ediyorum dedi mi? Bence <3 mac - 2 sezon> dengesi sizin bakıs acınızın bir sonucu olarak cıkıyor. *Bu sezon hakem hatası ile karsılasmadıysak, hicbir zaman karsılasmadık zaten. Net ofsayt olan pozisyonların gol olması, kolay kart cıkması vs hata olarak görülmüyor madem siz bir hakem hatası örnekleyin de ögrenmis olayım. *En güzeli en sonda olsun. Diyorsunuz ki Aziz Yıldırım sahte istifa verdi. Ben kusura bakmadım, umarım siz de bakmazsınız. Bundan daha fantastiği olmaz, olamaz. Eskisehir macı sonrası Aziz Yıldırım diyor ki, mac falan hikaye, bir istifa edeyim de Birlik Baskanlıgındaki tek adamlıgımı kuvvetlendireyim, destegi arttırayım. Desem ki siz tek adam görmemissiniz, daha bir önceki baskan Ali Şen, dolayısı ile imkansız. Dünyanın en naif diktatörü böyle davranmaz. İstifa edeyim de manevi destek toplayayım gibi bir sacmalık hicbir tek adama uymuyor maalesef. Bence konu dönüp dolasıp suraya geliyor. Aziz Yıldırım hatırı sayılır miktarda taraftar tarafından sevilmiyor. Bunu anlıyorum, cünkü hataları var. Anlamadıgım su, sırfı elestirecegim sırf sevmiyorum diye ilkesizce elestirmek. Su blogun sag üst kosesine yazsanız, baskan bunları bunları yapmalıdır veya yapmamalıdır diye, sonra yazılarınızla yanyana bir görsem.
Sayın PVH, bir bardak su'ya alınan kaç maç ceza idi? Peki Oyunculara tv görüntüleri ile kesilen cezalar kaç maç idi? Malzemecinin kafasına koltuk geçirilen yer ceza aldı mı? Senin futbolcuna küfreden ceza aldı mı? Daha nasıl hak yenilecek? 8 maçlık galibiyet serisinden sonra alınan 5 maçlık uyduruk ceza hakkını yemiyorsa, kimse kimsenin hakkını yemez bu ülkede. Aziz Yıldırım'a olan kininiz gözlerinize perde olmuş sanki...
Başkan, büyük külüpler devre arasınd çok transfer yapmaz, diyor..Peki sormak gerek kendisine büyük külüp başkanları istifa edip edip geri dönermi diye...
31 Ocak 2010 09:39
ne dönermişsin mubarek!
31 Ocak 2010 10:39
Yerine ben istifa ediyorum da şahaneymiş.
31 Ocak 2010 12:27
Saçma...
31 Ocak 2010 13:11
durumdan İSTİFAde
31 Ocak 2010 13:35
aziz yildirim'in bu dönüslerine yapilabilecek en sik ve güzel elestiri böyle olabilirdi, tebrikler...
31 Ocak 2010 15:19
Hepsini geçtim de Bir Tireli olarak sormak istiyorum: sondan 3. fotoğraftaki Tire Tapu Sicil Müdürlüğü fotoğrafını nereden buldunuz Allah aşkına:D Oraya Aziz Bey'i zaten almazlar, Tirespor'un renkleri sarı-kırmızıdır.:D
31 Ocak 2010 17:48
Peki kulüp başkanları Aziz Yıldırım'da ne buluyor da habire Kulüpler Birliği başkanlığına tekrar seçiyorlar?
Çok isteyen alsın kendi kulübüne başkan yapsın arkadaş...
31 Ocak 2010 21:36
arkadas istifa etmeyen adamlara kızıyoruz millet olarak, edene de ayrı kızıyormus bazıları. hersey ne kadar kolay sizin icin sayın pvh.
31 Ocak 2010 21:38
uzakara, bir insan surekli istifa edip 2 hafta sonra geri donuyorsa elestirilir. bu kolay gercekten, ama garip mi?
31 Ocak 2010 22:37
bjk, gs, ts ve digerleri. tüm bu kuluplerin baskanları kalması icin ısrar ediyor ve adam da kabul ediyor. istifa edisi de bence gayet ilkelidir. oturdugu koltukla yapacagı cıkısların ortusmeyecegini dusundugu icin istifa etti. (tam da bu sıralarda siz de dahilbutun fenerbahceliler yonetimin, baskanın takımın hakkını koruyamadıgını dusunmuyor muydu?)
karsısına rakip cıktı, herkes sakın donme bir daha dedi ve aziz yıldırım geri dondu di mi?
hatalar yaptıgını kabul etsem de uzerine cok gidildigini dusunuyorum.
sonucta olay suraya geliyor. aziz yıldırım istifa etsin. etmesin demiyor kimse. ama geri donmesin. neden? cunku kotu bir baskan, kulubu iyi yonetemiyor mu? yoksa istifadan donmek orf ve adetlerimize aykırı, gururumuz mu kırılıyor?
31 Ocak 2010 23:14
uzakara, istifa gerekcesinde "Fenerbahce'nin haklarini bu konumdayken koruyamiyorum" vardi. Cok ciddi bir neden bu. Anlayisla da karsiliyorum, istifasina saygi duyuyorum. Uc hafta sonra tekrar donuyorsa ona da saygi duyarim ama israrlarla kaldi hic ikna edici degil. 3 haftada ne degisti, Fenerbahce'nin haklari artik korunmaya muhtac degil mi? Bunu aciklasin, ikna olalim.
Istifanin toplumdaki algilanmasina dair yorumlarinin konumuzla ilgisi yok. Istifayi teorik olarak ele alip uzerine sosyal cikarim yapmaktan cok pratik bir durum var elimizde. Istifa icin one surulen nedenler aynen duruyorken geri donmek ne kadar dogru? Mantikli mi? Gururumuz, orfumuz falan hic umrumda degil. Fenerbahce'nin haklari vardi, ne oldu onlara?
1 Şubat 2010 00:01
bildigim kadarı ile "biz bu hakemlerle gitmeyecegiz, tff, mhk, tahkim isini düzgün yapsın" minvalinde konusmustu istifa ederken. daha sonra da hakem hatası vs hatırlamıyorum. (ayrıca futbol dısı ama turgay demirel de garip bir demec verdi gecen gün.)
bana göre fenerbahce'nin hakları icin cıkısı düzgün yapmıstır ve etkili de olmustur. sopayı gostermesi simdilik yeterli oldu. kullanmaktan kacınmayacagını gayet iyi anlattı. gecmisteki kadar camurlu tartısmalara girmeden gerekli mesajı verdi. minimum kaos maksimum etki.
simdi disaridan gorunen durum bu iken, ısrarlarla kaldı neden ikna edici olmuyor? kelimesi kelimesine her konusulanı bilmemiz her yasananı görmemiz mi gerekir, sonuclarını gozlemlemek yeterli olmuyor mu ikna olmanız icin?
1 Şubat 2010 00:25
Son 1 ayda sadece 1 tane lig maci yaptik. Gozlem icin yeterli orneklem sagliyorsa dogrudur. Kaldi ki sezon basindan beri hakemlerle alakali en ciddi sorunumuz cok kolay kart gostermeleri ve o tek macta da kart sinirindaki tum oyuncularimiz kart gordu. Bu hak yenmesi sorunu tam olarak neydi, nasil cozuldu gercekten anlamiyorum. Ikna olmayi gectim ne olup bitti anlamiyorum bile, anlatan olmadi zira.
1 Şubat 2010 10:52
O cıkıstan sonra ligde 3 mac yaptık..Kupa maclarını saymıyorum bile..Ankaragücü cizgiden cıkan top gol olarak verilebilirdi..Trabzon macı serkanın ofsaytla kesilen atagı ve denizli macı..Denizli macındaki kartlardan bir tek emreninkine agır diyebiliriz ama orda da santosu atabilirdi..Örnek Dün Carlosun atıldıgı pozisyon daha hafif bence..Birde sivas macı var..Bence hakemden en cok etkilendigimiz mactı..Kuddisiye ankara da 1 yarı boyunca tezahurat yapmıs biri olarak ki bir tek lehimize faul calmamıstı (Merak edenler hoojdonkun attıgı golle ve cızgıden cıkardıgı toplarla 1-0 olarak kazandıgımız karlı mac) o adamın tarafsızlıgına kimse inandıramaz hatta selcuk dereliden bile daha tehlikeli oldugunu dusunurum..O macı da 5-1 aldık..Aziz Yıldırımın gitmesini isteyenlerden biriyim sebebi de istifalardan dönmesi degil yabancı sınırlaması kaldırılsın diye bagırırken simdi 7 yabancıyla devam etmemiz gibi donuslerdir..Al kardesim bir tane 18 yasında bir cocuk umıt veren..Dursun +2 nin 1 kosesınde..Maliyeti ucuz al bir stoper veya orta saha..Hic olmadı satın alma opsiyonunu koyarak kirala..Tutarsa alırsın tutmazsa gönderirsin geri..
1 Şubat 2010 10:53
Dün oynana Sivas macı ile beraber 2 lig maci ve tabi kupa macları. Denizli macındaki kartlarda herhangi bir haksızlık sezd2iyseniz buyrun anlatın ben de ögreneyim. Net bir sekilde dogru idi kartlar. Emre'nin kartı belki tartısılır ama cok da yaygara cıkaracak bir kart degil. Bünyamin Gezer bile hayt huyt davranmıyorsa oyunculara bence baskanın cıkısı yerini bulmustur.
neyse bu konular böyle gunler surebilir. Daha netlestirelim. "hak yenme sorunu tam olarak neydi" gibi bir cümleniz var. Yani tam birseyi tartısırken hop onun arkaplanı bir anda kayganlasıyor. soruyorum:
Fenerbahce'nin hakkı yeniyor muydu?
baskan istifa etmekte haklı mıydı?
istifadan sonra Fenerbahce'ye karsı bir negatif tutum gördünüz mü?
birlik baskanlıgını bir kenara bırakırsak, Fenerbahce baskalıgından gitmeli mi? Sorumlu bir taraftar olarak giderse hangi isim gelmelidir? o ismin gelebilme sansı nedir?
1 Şubat 2010 19:38
Konumuzun Fenerbahce baskanligi ile ilgisi yok galiba? Istifa edip geri donuyor, biraksin bu isi de dememisim. Aziz Yildirim'i savunmak icin "kim gelsin yerine?"ye daha ilk yorumdan atlayabilirdiniz. 1 degil 3 mac yapilmis, gercekten cok ikna edici. Ortada "sistematik bicimde Fenerbahce'nin hakki yeniyor" iddiasi var, sonra kulupler birliginden bu sebeple istifa var ve sadece 3 macta bu haksizliklarin duzeldigi gorulmus ve geri donulmus. Kusura bakmayin ama gercekten fantastik bir iddia bu. Benim iddiam da su; Fenerbahce'nin hakki falan yenmiyordu, onu iddia eden sizsiniz, bu sezon cok ciddi bir hakem hatasiyla karsilasmadik, Aziz Yildirim tipki Fenerbahce baskanligindan istifa edip donmesindeki gibi bir amac ugruna, yani tek adamligini kuvvetlendirme ve destegi arttirma adina bu "sahte" istifayi verdi ve geri dondu. Fenerbahce haklari falan bahane, 3 macla ne, nasil anlasilacak? Boyle sey mi olur? Cocuk oyuncagi mi bu ki 2 sezon boyunca hakkiniz yenilecek ve onun duzeldigini 3 macla anlayacaksiniz?
2 Şubat 2010 13:22
Konumuz Aziz Yıldırım'ın istifa ve dönüşleri ise gayet de Fenerbahçe ile alakalıdır. Birlik başkanlığından bir kere istifa etmis ve geri dönmüstür fakat tepkilerin bu hale gelmesinin nedeni daha önce Fenerbahçe baskanlıgından istifaları ve donuslerıdır, bunların üst üste gelmesidir. Hatta Fenerbahce'den kac kere, birlik baskanlıgından kac kere istifa ettigini göz önüne alırsak istifa konusu daha cok Fenerbahce baskanlıgı ile alakalıdır. Bunu savunması daha kolay diye yazmıyorum, adını koyalım dogru anlasılsın diye yazıyorum.
Aziz Yıldırım'ı savunmak degil yaptıgım. Eger karsıt her görüs onu savunmak olarak görülecekse bosuna devam etmeyeyim. Sizden farklı düsünen herkes otomatikman baskanın tarafına mı gececek? Elestirinize katılmamak gibi bir sansım olamaz mı?
"kim gelsin yerine"yi cımbızla almanız gerekmezdi, bunu söylememin sebebi konuyu netlestirmek sizin neyi elestirdiginizi daha iyi anlamaktı, sınırları görmekti. Son yazınızda zaten fikrinizi acıkca yazmıssınız, iyi olmus, bir sekilde amacına ulasmıs yazım.
Tek tek gidelim, karısmasın.
*Aziz Yıldırım 2 sezon boyunca hakkımız yendi, o yüzden istifa ediyorum dedi mi? Bence <3 mac - 2 sezon> dengesi sizin bakıs acınızın bir sonucu olarak cıkıyor.
*Bu sezon hakem hatası ile karsılasmadıysak, hicbir zaman karsılasmadık zaten. Net ofsayt olan pozisyonların gol olması, kolay kart cıkması vs hata olarak görülmüyor madem siz bir hakem hatası örnekleyin de ögrenmis olayım.
*En güzeli en sonda olsun. Diyorsunuz ki Aziz Yıldırım sahte istifa verdi. Ben kusura bakmadım, umarım siz de bakmazsınız. Bundan daha fantastiği olmaz, olamaz. Eskisehir macı sonrası Aziz Yıldırım diyor ki, mac falan hikaye, bir istifa edeyim de Birlik Baskanlıgındaki tek adamlıgımı kuvvetlendireyim, destegi arttırayım. Desem ki siz tek adam görmemissiniz, daha bir önceki baskan Ali Şen, dolayısı ile imkansız.
Dünyanın en naif diktatörü böyle davranmaz. İstifa edeyim de manevi destek toplayayım gibi bir sacmalık hicbir tek adama uymuyor maalesef.
Bence konu dönüp dolasıp suraya geliyor. Aziz Yıldırım hatırı sayılır miktarda taraftar tarafından sevilmiyor. Bunu anlıyorum, cünkü hataları var. Anlamadıgım su, sırfı elestirecegim sırf sevmiyorum diye ilkesizce elestirmek. Su blogun sag üst kosesine yazsanız, baskan bunları bunları yapmalıdır veya yapmamalıdır diye, sonra yazılarınızla yanyana bir görsem.
4 Şubat 2010 02:05
Sayın PVH, bir bardak su'ya alınan kaç maç ceza idi? Peki Oyunculara tv görüntüleri ile kesilen cezalar kaç maç idi? Malzemecinin kafasına koltuk geçirilen yer ceza aldı mı? Senin futbolcuna küfreden ceza aldı mı? Daha nasıl hak yenilecek? 8 maçlık galibiyet serisinden sonra alınan 5 maçlık uyduruk ceza hakkını yemiyorsa, kimse kimsenin hakkını yemez bu ülkede. Aziz Yıldırım'a olan kininiz gözlerinize perde olmuş sanki...
4 Şubat 2010 02:49
Saka gibi yahu. Su 3 macta sahaya atom bombasi atildi da ceza mi almadik, neyin pesindesiniz?
15 Şubat 2010 15:09
Başkan, büyük külüpler devre arasınd çok transfer yapmaz, diyor..Peki sormak gerek kendisine büyük külüp başkanları istifa edip edip geri dönermi diye...