Taurasi Skandalının Gerçeklerini Açıklıyorum



Obama ve diğer arkadaşlarla her zamanki gibi iki el okey atmak için buluşmuştuk. Doping ölçümünde hata yapıldığının ortaya çıkmasından bir gün sonraydı. O gün Obama biraz kötü oynuyordu, bir sıkıntısı olduğunu anladım. Yere bütün 7'lerin atıldığı bir el sonunda, "bütün el araya 7 bekledim kanka" demesinden belliydi. Bozmamak için söylemedim ama "senin dilinin altında bir şey var, dur bakalım" diyerek beklemeye başladım. Sonunda av olarak önüne okey attım ve fark etmeden yerden taş çekti, diğer arkadaşlar benimle biraz dalga geçse de ben amacıma ulaştım, bir şey vardı bu adamın kafasını karıştıran.

"Obama" dedim, "nedir senin derdin?" Önce "ne derdi arkadaş?" diye soracak oldu fakat gözlerimdeki kararlılığı hissedince biraz duraksayıp "senden de bir şey kaçmaz zaten, okey bitince anlatayım" dedi. Okeyi öyle bitirdik, Obama'nın 4 oraletlik hesabını da ben çektim, aramızda lafı olmaz. Başka bir masaya geçip oturduk, "çok oralet içtim, soğuk içeyim" dedi, gazoz söyledik. Anlatmaya başladı.

Obama: Bu Taurasi işini duymuşsundur, onu bir şekilde hallettik ama çok sıkıntı çıktı, başımızı ağrıttı.

Ben: Nasıl başınızı ağrıttı, ne oluyor kaptan?

Obama: Olaya müdahale etmek zorunda kaldık, yoksa Londra Olimpiyatlarında madalya şansımız çok azalırdı.

Ben: Nasıl müdahale ettiniz? Çok yanlış, çok.

Obama: Doping sonuçlarını öğrenince Taurasi bana telefon etti, biliyorsunuz benimle kanka sayılır, fotoğrafımız bile var. Bu işe çözüm dedi.

Ben: Ne yaptınız?

Obama: WADA başkanını aradım. O sonuçları bir şekilde aklayacaksınız, yoksa kahrolası federalleri üzerinize salarım dedim. O sırada CIA başkanı telefonumuzu dinliyormuş, dayanamadı atladı, kaptan ne oluyor ya, biz neciyiz? diye. Tamam sizi de gönderirim dedim.

Ben: Peki başkan, diğer sporcularda neden modafinil çıkmış, onlar ne alaka?

Obama: Bunu da biz tertipledik. Bir tane daha WNBA oyuncusu, bir tane 1. ligde oynayan orta sıra takımından bir oyuncu ve bir de düşük liglerden bir futbolcu bulun. Çaylarına modafinil katalım, böylece sonuçların şüpheli olduğu fikri yayılsın dedik. Böylece "İstanbul Üni." maçında doping testine giren Vajda'nın testinde neden modafinil çıkmadı o zaman haaa!?!? sorusunu soran Einstein çıkarsa verecek bir cevabımız olacaktı.

Ben: Vay arkadaş yine dış mihraklık yapmışsınız, yine ülkeyi karıştırmışsınız.

Obama: Evet, bizim amacımız bu. Hacettepe'yi ben biliyorum, net konuşayım benim annem rahatsızlansa Mayo Clinic'e değil Hacettepe'ye yatırırım. Türkiye'nin bu saygın kurumunun imajını zedelemek bizim varoluş amacımız zaten. Taurasi'yi kurtarırken bunu da yaptık, görevimi yaptığım için mutluyum.

Ben: Çok ilginç. Peki size direnen asil, saygı gören, alanında otorite Türkler çıkıyor hep, o konuda ne yapıyorsunuz?

Obama: Evet, bizi çok zorluyorlar, ah şu çılgın Türkler (gülüşmeler). Taurasi konusunda en başından itibaren inatla suçluyu yakaladığını söyleyen profesör bizi çok zorladı mesela. Fakat iç mihraklar işimizi kolaylaştırıyor, böyle saygın bir bilim adamına bile laf ediyorlar.

Ben: Neden peki bu kadar zahmete girdiniz?

Obama: Olimpiyatta o madalyayı almamız lazım dostum, anladın mı? Almamız lazım. (Gazozu tepesine dikip hepsini bitirir, boş şişeyi hızla masaya vurur). İngilizler, onları evlerinde utandıracağız, Taurasi madalya için çok önemliydi.

Ben: Ne alıp veremediğniz var İngilizlerle?

Obama: Aslında kanka gibi görenler var bizi ama değiliz. Beatles yüzünden hep. Yani sanki biz müzik yapamıyormuşuz gibi taa oradan müzik yapıyorlar sonra gelip burada bize artistik yapıyorlar. Bunu pek dillendiren olmaz ama bu duruma 50-60 senedir büyük kılız kanka. İngiliz küstahlığına cevabımızı Londra'da vereceğiz. Vereceğiz anlıyor musun? Vereceğiz.

Ben: Neyse ki meseleyi halletmişsiniz, sıkıntınız bitmiş.

Obama: Evet, fakat onurlu insanlar bitmek bilmiyor ülkenizde. Bazı yazarlar bu kumpası dillendirmeye başladı. Yani 120 ülkede dış mihraklık yapıyoruz ama sizinki kadar zorlandığımız başka ülke yok. Ülkenizde adeta herkes bir Einstein.

Ben: Evet öyle. Mesela biz Amerika'ya gidince $5.05 tutan ürün için $10.05 veriyoruz, fakat kasiyer anlamıyor bir saat bakıyor. Hahahahahaha. Çok salak sizin memleketiniz ya, bizim ilkokulda öğrendiğimiz matematiği siz lisede öğreniyormuşsunuz.

Obama: Neden $10.05 veriyorsun ki, anlamadım.


4 comments:

  1. fatih dedi ki...

    bunların hepsi büyük ortadoğu projesinin bir parçası, abd türkiye ye çıplak resim çektirmiş kadın basketbolcuları yollayarak türkiye nin ahlakını bozuyor, batının pick and roll lerini alaım ama ahlakını almayalım diyorum ben lütfen ülkemiz gidiyor dikkat...

  2. Sıradanbirblog dedi ki...

    Elinize sağlık bence güzel olmuş.

  3. OsmanNevres dedi ki...

    "PVH amma uçuk senaryo yazmış ha" diyenler çıkabilir ama ciddi ciddi bu safsatayı kaleme alıp gündeme taşıma çabasında olan tarafsız! yazarlarımız var.
    İbret için şöyle buyrun:
    http://salsabasket.blogspot.com/2011/03/gercek-ve-hakikat-bir-yigiter-ulug-yazs.html

  4. gurkan dedi ki...

    super bir yazi tebrikler

Yorum Gönder