Allah'ını Seven Korner Atmaya Gelsin!


cl logo

Bu sezon ilk kez bir maç öncesi çok heyecanlıydım. Sağolsun bizim futbolcular 15 dakika heyecanı bile çok gördü. Maça silah zoruyla çıkarılmış gibi oynuyorlar. Kiev zaten maçın bu şekilde bitmesi için gelmiş, şikayetçi değiller. 15 dakikadan sonra sadece heyecanım değil ilgim de kayboldu. O kadar sıkıldım ki televizyonda Manchester maçı vardı onu izlemeye başladım. Sadece spikerin sesi heyecanlandığında dönüp bilgisayardan bizim maçta ne olduğuna bakıyordum. Maç boyu üç tane ciddi atak olmadı zaten.

Aalborg-Manchester maçı da halı saha maçı gibiydi ama en azından sahada Berbatov, Rafael izliyorduk. Rafael'i izleyip izleyip bizim Edu'nun paslarına bakınca ağlamak istedim. Bizim maça her kafayı çevirdiğimde ağlamak istedim aslında. Rıdvan'ın geçen hafta söylediği gibi Fenerbahçeliler acı çekiyor. Lig maçları için heyecan falan öleli çok oldu da en azından Avrupa'da hissettiklerimizle ayakta kalıyorduk. Geçen sene oynanan çeyrek final olmasa Türkiye Ligi'nde rezil oynayan Fenerbahçe büyük deprem yaşardı. Belli ki o deprem ertelendi ve bu sene yaşanacak. Ne olacak bilmiyorum ama bu kadar büyük bir camia bu depremi ufak sıyrıklarla atlatmaz, çok şey değişecek belli ki. Tribünde, tv başında, maçtan önce ve sonra hissedilen tek şey zayıflık. Halı sahada enerjisi tükenmiş tiryakinin son saniyelerde topu kovalamasına benziyor camia olarak hissiyatımız. Taraftar umutları tüketmiş, takımını izlerken ağlamak istiyor. Takımın nasıl hissettiğini ben anlatmıyorum bile, Guiza'nın birisi korner atışını yapmaya gelsin Allah aşkına bakışı sadece maçın özeti değildi, şu anda camianın içinde bulunduğu durumun özetiydi. Göz göre göre geldik bu günlere, kimse kadere isyan etmesin.

Şimdi Arsenal-Porto maçını yayınladılar banttan onu izledim. Maç 4-0 bitti ama öyle Arsenal futbol şöleni yaptı ve takır takır yazdı maçı değildi. Porto garip bir takım olmuş, maçı da garipleştirdiler. İlk 25 dakikada iki tane net pozisyonu kaçırdılar. Yalnız onları atsalar da en az dört tane yerlerdi. Arsenal çok komik goller kaçırmış. Geçen sene Sevilla da CSKA da bizden hücum olarak iyi takımlardı. Savunmaları dağınıktı ve biz bunu iyi kullanmıştık. Özellikle her ölü topta, organize olamayan rakip savunmaları avlıyorduk. Geçen seneki grupta bu Porto gelse bizden en fazla 1 puan alabilirdi çünkü muhtemelen Şampiyonlar Ligi'nin en kötü savunma organizasyonlarından birine sahipler. Bu sene bizim bunu kullanacak dermanımız kalmamış, 3 puanı verdik bile Porto'ya. Muhtemelen Kiev Porto'nun üzerinden bitirir bu grubu. Bizim yerimiz de belli oldu zaten dünkü maçla. Porto orta sahasına ve Arsenal'in dalga geçerek pas yapmasına bakınca İngiltere'de deplasmanda alınabilecek bir felaket sonuç şimdiden kabuslarımıza girmeye başlayabilir. Geçen sene oynadığımız Chelsea gibi de değil bu takım. Topu aldıklarında ve orta alanda boşluğu gördüklerinde rakip yarı alanda oyun kurmaya başlamaları 3 saniye sürmüyor. Bu orta sahadaki boşluğu Sivasspor bile görüyorken Arsenal'in yarı sahasına yatıp haydi gelin canlar kardeş kardeş oynayalım bizim sahada demesini beklemeyin. Biz beklemiyoruz da sayın hocamız ve kıymetli oyuncularımız beklemesin.


0 comments:

Yorum Gönder