Anlamadım!


aurelio

Başkanımızın 12 Eylül'de FBTV'de yaptığı açıklamalardan dikkatimi çeken iki kısım
Sezon sonunda Aurelio'ya 2 milyon euro ve menajeri yüzde 10 verelim dedik. Ama o 3 milyon euro artı 1 milyon euro istedi. Biz de hiç görüşmedik. Edu ve Lugano 1.1 milyon euro alıyordu. Daha fazlasını veremezdik. Biz Aurelio`yu çağırdık Bak biz seni seviyoruz. Kalmanı istiyoruz. Zaten primlerle daha yüksek kazanırsın dedik. Ama o "menajerim ne derse onu yaparım" dedi.
Bir oyuncu bir maaş aldığında hemen diğeri geliyor ben neden bu kadar almıyorum diyor. Basın beni suçladı, ben neden Marco`yu tutmadım diye ama herkesin her istediğini verisek olmaz, kargaşa olur. Bence bu açıdan da bakılması lazım. Emre`yi getirmek için fedakarlık yapılması lazımdı. Emre zaten bu parayı kazanıyordu. O`nun için bir fedakarlık lazımdı. Bizde bu eksik. Kazandığı paranın altına gelme şansı var mı? Yok.
Buradan çıkardığım sonuç şu: Aurelio da Betis'ten istediği parayı aldığına göre onun için de fedakarlık yapılması gerekiyordu. Fakat o zaten Fenerbahçe futbolcusu olduğu için herkese her istediği verilemezdi?! Devre arasında Aurelio'yu geri alırsak 3 milyon euro verebiliriz ve bu normal çünkü bu parayı zaten kazanıyor ve fedakarlık yapmamız gerek. Kazandığı paranın altına gelme şansı var mı? Yok! Yıllarca Fenerbahçe'de oynayıp her geçen sezon daha iyi olmak yıllarca Avrupa'da kalıp ilk 11'de bile düşünülmemekten daha değerli değil yani. Eh biz de boşuna kızıyoruz demek Avrupa'ya gitmek isteyen futbolculara. "Aurelio İspanya'nın kendisi için en büyük hayal olduğunu söyledi ve ne pahasına olursa olsun gitmek istedi" açıklamasını duymak daha mutlu ederdi beni. Zira zekam yukarıda kurulan mantığı algılamaya yetmiyor ve bu bana acı veriyor...


1 comments:

  1. oralardaniyivurur dedi ki...

    Acı, pek mantığa sığmayan, gerçekler bunlar..

Yorum Gönder