Aniden Çekilen Fotoğraf


josico

Fenerbahçe internet sitesinden öğreniyoruz, Josico çalışmalarını ara vermeden sürdürmüş. Üç günlük tatilde boş durmamış çift antrenman yapmış. Haberin amacı içinde gizli, diyor ki yani “Ey taraftar, sev Josico’yu, bağrına bas, bak böyle çalışkan, böyle azimli bir adam.” Kulübün Josico’yu taraftarına pazarlamaya çalışmasında bir problem yok, Emre de mesela basın sözcüsü gibi dakika başı internet sitemizde. Allah kısmet ederse taraftar sevecek. Az daha konuşsun. Konu bu değildi, Josico çalışırken fotoğrafçılar boş durmamış fotoğraflamış tabi. Haberdeki fotoğraflarda tam çalışırken gözüken fotoğraflar var, ancak bu fotoğrafta belli ki Josico inceden fotoğraflandığını görmüş, hafif tebessüm etmiş. Hangimiz üstümüze bir kamera doğrultulmuşken biraz havalanmaz, biraz tebessüm etmez, pozumuzu düzeltmeyiz ki? Çift antrenman da yapsa insan insandır. Bağlayamadım burayı.

2 comments:

  1. PVH dedi ki...

    aslinda dogal bir yetenek bu. yani aethewulf simdi senin fotolarini da biliyoruz. dunyada fotograf icin poz verirken kasilan ve siritirsa yapmacikligi belli olan, o yuzden siritmayan ve fotolarda sinirli sirin gibi cikan iki insan biliyorum. birisi sen digeri ben. o yuzden boyle dogaclama poz verme yetenegi onemli bir meziyet. keske bende de olsa diye dusunuyorum bazen ama gerek yok lan, cekmesinler fotografimi.

  2. aethewulf dedi ki...

    hahaha abi ama adam onur gibi lan? baksana ne rahat, ne inceden gülümsemiş. pozu da hiç bozmamış. bir yandan da o kadar belli ki çekildiğini bilmesi. işte bu noktada sen ben dilemmaya girerken, adam soğukkanlılığı ile işi götürmüş. onur'daysa zaten ne dilemma ne soğukkanlılık var. merceği yere koyuyon herif gene john wayne gibi gene keanu reeves gibi çıkıyor. objektifle mi doğurmuşlar adamı ne yapmışlar anlamadım.

Yorum Gönder