MSN Messenger v. Ronaldinho


ronaldinho

Kaç yaşında adamsın, milyonlarca dolar kazanıyorsun, Milano gibi şehirde yaşıyorsun, dünyanın gelmiş geçmiş en büyük futbolcularından biri olarak gösterildin ve ne yapıyorsun? Üniversiteye yeni başlamış çocuk gibi, heyecandan yerinde duramayan ergen gibi msn açıp karıya kıza poz yapıyorsun. Şu hallere bak lan. Olm Floransa iki adım, Paris üç adım, paran var pulun var Avrupa'nın ortasındasın, her akşam yemeğini başka şehirde ye, Londra'da güzel bir tiyatro izle, Prag'ı gez, Viyana'da bir senfoni dinle. Haydi hiç böyle işlere girmiyorsun, "Olayım karrrıdan ibarettir benim hacı" diyorsun, çık dolaş nihayete ereceksin, MSN ne lan? Ahaha bir de diller filan. Bandanayı da takmış, evde şekil yapıyor haspam. (Ha bir de yanda kaynağı verdim, linkleri karıştıranlar Pato'nun pipiyle de karşılacaklar. Uyarayım.)
Kaynak: The Spoiler




4 comments:

  1. ERKUT dedi ki...

    müthişsin ya. Ümit karan sonrsı ronaldinho'yu görmek varmış msn başında. koptum o dil mevzuna. Uslup bir başka güzel .

  2. Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

    hepsi tamam da luxemburgo bile msn olayına girmis ya yuh diyorum http://glossx.blogspot.com/2009/04/luxemburgo_26.html

  3. voodoo girl dedi ki...

    hahahahahahahhaah

  4. Adsız dedi ki...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder