Adabı Olmayanın Azabı Olur


seba demirören

“Maçlara gitmememin bir başka nedeni de o küfürler. Yakıştıramıyorum. Ne Beşiktaş taraftarlarına, ne de diğerlerine. Ağırıma gidiyor. Hele hele İnönü’de küfür olmasını kabul edemiyorum. Futbol çok heyecanlı bir oyun. Zaman zaman tansiyonlar yükseliyor olabilir. Hatta dışarı taşmayan küfürler de kabul edilebilir. Ama şimdiki dönemde çirkinlikler aldı başını gitti... Bunları görüp duydukça geçmişi daha fazla özlüyorum.”
Süleyman Seba
Vatan Gazetesi, Röportaj

"Onun anasını sikerim! Bunları ona ilet. Maç bitmeden kaçıp gidiyor."
Yıldırım Demirören
PFDK Disiplin Kurulu Başkanı Reşat Bostan aracılığıyla Oğuz Sarvan'a

Seba, 16 sene Başkanlık yaptı, 5 şampiyonluk kazandı.
Demirören, 2004 yılından beri başkan, hiç şampiyonluğu yok.



5 comments:

  1. tathar dedi ki...

    yoruma gerek bile yok, her şey ortada.

  2. medgallis dedi ki...

    ben en cok dillerine doladiklari 'besiktasli durusu' kavramina guluyorum.

  3. oralardaniyivurur dedi ki...

    Seba iyi adamdı..
    kendileri harcadılar..
    Beşiktaş sıradan bir anadolu kulübüdür..

  4. Turgay Keskin dedi ki...

    Yıldırım Demirören şampiyonluk yaşasa da farketmez herhalde. Bu sözleri söylemediğini belirtmiş ama pek fazla kişinin ona inandığını sanmıyorum..

    Perşembe günü yapacağı toplantıyı da Cuma'ya ertelemiş. Konuşmada yine baya sallayacak birilerine, hazırlık uzun sürüyor galiba..

  5. Daima Fenerbahçe! dedi ki...

    zamanında küfür olmasın diye Bjk'lilerin arasına oturup maç izleyen bir başkandan zengin züppeye yol almak. herkes hakettiğini yaşar. bizde Aziz Yıldırım'ı hakediyoruz an itibariyle.

Yorum Gönder