Askerlik Süresi Kısalsın, Gricek'in İyileşme Süresi de


gricek

Gricek'in sakatlığından daha uzun sürmese de hiç de kısa denemeyecek kısa dönem askerliğin sonuna geldik nihayet. Er gazinolarında basketbol maçlarına pek talep olmadığı için bu sene basketbol takımının hiçbir maçını seyredemedim. Son Karşıyaka ve Casa Ted Kolej maçlarını izleyerek altı aydır uzak kaldığım basketbol topu sesine merhaba demiş oldum böylece. Askerlik boyunca internetten maç sonucu takip etmenin yanında "Gricek bu hafta da yokmuş" cümlesini tekrarlamaktan yoruldum artık. Sezonun yarısı bitti Gricek hâlâ ortalıklarda yok nasıl bir sakatlıktır, ne zaman dönecek, tam iyileşmeden neden bir-iki maçta kısıtlı süreler aldı bunları hiç bilemeyeceğiz maalesef. Zira SSK hastanelerinden bile kötü yönetim vizyonu olan bir sağlık ekibimiz var.

Sezonun yarısını neredeyse takımın yarısı sakat olmasına ve felaket bir guard eksikliğine rağmen gayet iyi kapattık. Tbl'de normal sezonu Efes'in ardından ikinci bitireceğimizi düşünüyorum. Gelelim Euroleague'deki ölüm grubunda ne yapabileceğimize. İtiraf edelim çekilebilecek en kötü kurayı çektik, bazen forumlarda görüyorum "Cska eski Cska değil" klişesini ve gülüyorum sadece. Takım savunması olarak belki de Avrupa'nın en iyi iki savunma takımı Cska'yı ve Siena'yı guardsız, Griceksiz ve muhtemelen de 3000-4000 kişinin geleceği bir salonda yenebilmemiz mucize olur. Geçen sene daha güçlü bir kadroyla Siena'ya iki maçta da yenildiğimizi bu sene Cska ve Siena ayarında f4 adayı Tau'ya iki maçta da yenildiğimizi hatırlatalım. Eğer yabancı transferinde biraz isabetli davranabilsek sağlıklı bir Gricek'in yanına hiç değilse Siena'daki Mc Intyre gibi birini alabilsek ve Ömer Aşık'ın sakatlığı geçmiş olsaydı bu gruptan çok zor gözükse de kesinlikle çıkabileceğimizi düşünürdüm. Bu kadar iyi bir Türk jenerasyon yakalamışken birazcık doğru transferlerle bu takımın önümzdeki birkaç yıl içinde bir final four yapması gerek muhakkak. Umarım ekonomik kriz bahanesiyle yönetim pat diye basketboldan elini ayağını çekmeye kalkmaz da takım bu gelişimi gösterebilir.


2 comments:

  1. oralardaniyivurur dedi ki...

    Yavaş yavaş olacak herşey
    tabi Solomon gitmese, belki az daha hızlı olabilirdi..

  2. PVH dedi ki...

    Gricek "Fatih izlemiyorsa ben de oynamam lan bosuna mi geldik" demis, o yuzden sakat ayagina yatiyormus. Simdi bomba gibi doner. Ben de tabii basketbol maclarini uzun zamandir duzenli takip edemiyorum fakat Green'i Turkiye zamanlarindan bilirim. Green 3 sene once Kolejden bildigim Greense ve oyunu Italya'da hizli bir evrim gecirmediyse Tanjevic'in "takim oyunu icin Green'i tercih ettik" aciklamasini 2008'in en iyi kisa stand-up gosterisi seciyorum.

Yorum Gönder