Lugano'nun Kaç Golü Var?



TFF'nin gol krallığı listesine baktığımda bizim istatistiklerle çeliştiğini gördüm. Böyle olunca boşuna uğraştırıyorlar. TFF'ye göre Lugano'nun dünkü golle birlikte 5 golü var, bize göre 6. Tabii açtım hangi maçlarda gol atmış tek tek baktım. "Allah'tan Alex'in gol sayısı çelişmiyor." Neyse, anladım ki 8. haftada oynanan ve 4-1 kazandığımız maçta biz dahil herkes golü Lugano'ya yazmış, TFF ise aşağıda gördüğünüz gibi 64. dakika golünü Emre'ye yazmış. Videosu da aşağıda, ben izledim izledim anlamadım. Kaç golü var şimdi Lugano'nun? Eğer bu gol Lugano golü derseniz TFF falan sallamayız.






6 comments:

  1. PVH dedi ki...

    Ziyaettin Doğan neymiş lan bu arada? Ziyaettin.

  2. Gürkut Gürsoy dedi ki...

    Ben ilk izlediğim anda da Lugano dokunmamış diyordum. Şimdi daha çok dikkat ettim Lugano dokunmamış. Zaten Lugano ilk olarak Emre ile sarıldığında bir konuşma var. Dudak okuma yeteneğimizle olayı çözdük: Lugano der ki "Emre ben dokunmadım doğrudan girdi ama koşmuş oldum bozma"... Emre "olsun abi ben doğuştan Fenerliyim maksat Fenere gol olmasın yoksa bizden kim atmış önemi yok"... Sonra Lugano'ya Yobo "dokundun mu?" diye soruyor. Lugano "rüzgarım yeter" diyor. Olay bundan ibaret.

  3. PVH dedi ki...

    Resmi site de Lugano'ya yazmis bu arada http://www.fenerbahce.org/icerik/haber/21226/

  4. PVH dedi ki...

    Cok bozuldum abi simdi. Devre sonunda falan istatistikli degerlendirme yaparken Emre'ye 1 gol eksik yazmisiz hep. Orta sahamiz golcu degil falan dedik, haksizlik ettik cocuga. Dogustan Fenerbahceli oldugundan ses etmez bize de, oyle umuyorum.

    Emre'ye not: Asist sayin da 1 dusecek yalniz, bunu da unutma.

  5. tozlu parkeler dedi ki...

    Konuyu iker Yasin'e sordum, Emre'ye hem gol hem asist yazalım dedi.

  6. aethewulf dedi ki...

    emre atmış golü.

    db edition:
    lugano diyor ki "benim de bir golüm olsa benim de bir asistim olsa niye bana gol attırmıyorsunuz asist yazmıyorsunuz benim niye yok!"

Yorum Gönder